نرخ ترازوی دیجیتال 300 کیلویی آهنی

ترازوی 300 کیلویی دیجیتال |قیمت آنلاین فروش باسکول 300 کیلویی کسری

ترازوی دیجیتال 300 کیلویی صنعتی آهنی یا ورق فولادی در چه مکان هایی کاربرد دارد و نرخ ترازوی 300 کیلوگرم بر اساس چه پارامترهایی تعیین میگردد؟ فروش آنلاین باسکول 300 کیلویی در سراسر ایران امکان پذیر است.

راههای تماس با مهندس کسری

در ادامه به سوالات فوق پاسخ داده می شود. با ما همراه باشید.

انواع باسکول ترازو سبک Lightweight industrial scale

ابتدا توضیح می دهیم که ترازو سبک چیست‌؟ وقتی ترازو در ظرفیت های کم از چند میلی گرم تا 40 و 50 کیلوگرم تولید می شود به آنها ترازو سبک می گویند.

اگر ترازو ها 50 و 50 کیلو تا 700 و 800 کیلوگرمی تولید شوند به آنها معمولاً باسکول یا ترازو سبک گفته می شود.

بیشتر بدانید:
معمولاً اگر ظرفیت ترازو بین 100 کیلو تا 1000 کیلو یا یک تن باشد به آن باسکولت صنعتی یا باسکول صنعتی می گویند. البته باسکول صنعتی ظرفیت از 1 تن تا 5 تن و حتی در باسکول های آویز تا 10 تن نیز دارند.

باید بدانید که مرز خاص و مشخصی بین کلمات ترازو‌، ترازو سبک‌، ترازو باسکول و باسکول صنعتی نیست.

ترازو باسکول های سبک انواع مختلف دارند: باسکول 100 کیلویی، باسکول 200 کیلویی، باسکول 300 کیلویی، باسکول 500 و باسکول 700 کیلویی حتی تا یک تن علمک دار در این دسته از ترازو باسکول های می توانند قرار بگیرند.

انواع دیگر باسکول های سبک یا کم ظرفیت: باسکول چرخدار میدانی‌، فرقون باسکولی، باسکول آویز، باسکول دامداری‌‌، ترازو توزین پرنده و ترازو قد و وزن می باشد.

انواع باسکول مکانیکی و دیجیتال

انواع باسکولت صنعتی

کاربرد ترازوی صنعتی | باسکول 300 کیلویی

ترازو صنعتی یا باسکول صنعتی به دو دسته مکانیکی و دیجیتالی تقسیم می شوند.

کاربرد ترازو های صنعتی دیجیتالی ورق فولاد یا آهنی همانند مکانیکی و سنگی ها، به طور کل در کاخانجات، میادین تره بار، انبارها، کارگاه ها که بحث شستشو هم ندارند، است. تنها با یک دستمال تمیز و براق می شوند.
برعکس مدل کفی استیل که در مکانهایی مثل مرغ فروشی و پروتئنی ها کاربرد دارند و گاهی باید کفه شستشو شود.
ترازوی صنعتی از 300 کیلو تا 1 تن با نام باسکولت یا باسکول صنعتی به بازار عرضه می شود و نرخ آن بر اساس ابعاد کفه، ظرفیت، ساخت و … مشخص می شود.

راههای تماس با مهندس کسری

ترازوی 300 کیلویی کسری

ترازوی 300 کیلویی دیجیتال آهنی در دو نوع نمایشگر ثابت و متحرک یا جدا تولید می گردد.
باسکول 300 کیلویی با نمایشگر متحرک بیشترین کاربرد را در محیطی دارد که احتیاجی نیست ترازو و توزین کننده در کنار هم باشند و کالا سطح وسیعتری نسبت به صفحه آهنی دارد و وجود علمک برای وزن کردن بار  ایجاد مزاحمت می کند.
ضمنا” وجود چرخ نیز برای کاربرد صنعتی که از ترازوی دیجیتال 300 کیلویی آهنی استفاده می کنند، به این دلیل است که نیاز دارند دائما” ترازو را از مکان مشخص جایگاهش تغییر دهند.
ترازو 300 کیلویی یک لودسل دارد و نیز توانایی محاسبه قیمت و نرخ کالا برای نمایشگر وجود دارد.
ساختار آهنی ( فولادی) کفه ی مخصوص بار و وزن‌ کشی‌، از استحکام بالایی برخوردار است و طول کابل باسکول دیجیتال بر اساس نیاز کاربر آن متغیر است. وجود led در نمایشگر آن باعث به راحتی دیده شدن در شب و محیط های کم نور است.
در صورت نیاز از اطلاعات ترازوی 300 کیلویی آهنی هم میشود پرینت گرفت.

ترازو باسکول 300 کیلویی کسری

نرخ و قیمت باسکول 300 کیلویی دیجیتال

نرخ ترازوی دیجیتال صنعتی بر اساس ابعاد صفحه، نوع لودسل، نمایشگر آن و داشتن علمک یا محافظ، تعیین میگردد.
می توانید آخرین نرخ و قیمت واقعی ترازوی دیجیتال 300 کیلویی آهنی را از کسری باسکول استعلام فرمایید.

راههای تماس با مهندس کسری

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.8 / 5. تعداد آرا: 5

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

ترازو نیز مانند باسکول برای توزین اجسام مایع‌، جامد و گار بکار می رود. فقط بدلیل توزین اجسام سبک از گرم تا 50 و 60 کیلوگرم با کلمه ترازو نامبرده می شوند. البته مرز خاصی هم از لحاظ ظرفیتی نمی توان قائل شد. گامی به باسکولت صنعتی 100 کیلوگرمی‌، ترازو 100 کیلویی گفته می شود.

باسکول جاده ای بدلیل حمل اجسام سنگین و بزرگ‌، با وسایل نقلیه مانند وانت‌، نیسان‌، خاور‌، کامیون تک‌، کامیون جفت‌، تریلی و دامپ تراک معادن، با کلمه جاده بکار برده می شودند.
باسکول های جاده ای بسته به وسیله نقلیه که روی کفی باسکول قرار می گیرند نامگذار شده اند. مانند باسکول وانت کش‌‌، باسکول نیسانی‌، باسکول خاورکش‌، باسکول کامیون کش‌‌، باسکول تریلی کش و باسکول دامپ تراکش غول آسا.

باسکول های جاده ای گاهی بر اساس وزنی که تحمل می کنند و ظرفیت بار مواد بعلاوه وزن وسیله حمل و نقل کالا نامگذاری می شوند. مانند باسکول 8تنی‌، باسکول 10تن‌، باسکول 20تنی‌، باسکول 30تن کامیون تک‌، باسکول 40 یا 50تن کامیون جفت و باسکول 60تن تریلی کش.
بهتر است بدانید باسکول دامپ تراک از 60 تن تا 100 یا 120 و حتی تا 200 تن سفارشی ساخته می شود.

باسکول جاده ای گاهی بر اساس ابعاد پلتفرم مانند 4 متری‌، 5 متری‌، 6 متری‌، 8 متر و 16 متری و گاهی بر اساس جنس سازه پلتفورم مانند باسکول بتنی پیش ساخته‌، باسکول فلزی یا تمام فلز نیز نامگذاری می شود.

انواع باسکول و ترازو بعد از شناخت تفاوت ها و انواع تولید شده که در فوق اشاره شده است‌، مطرح می شود. به صورت خلاصه انواع ترازو و باسکول را نام می بریم و برای اطلاعات بیشتر می توانید روی آن کلیک و به صفحه مورد نظر هدایت شوید.

باسکول و ترازو ⇓

باسکول های جاده ای ⇓

  • باسکول وانتی و نیسانی 8تن
  • باسکول نیسان کش 10 تن
  • باسکول خاور کش 20 تنی
  • باسکول تک کش 30 تن
  • باسکول کامیون کش 40 تنی
  • باسکول تریلی کش 50 تن یا باسکول تریلی کش 60 تنی
  • باسکول دامپ تراک
4

  1. من یه دیجیتالی میخوام که کامل دقیق باشه بعد یه مدت خراب نشه الان باسکول دیجیتالش ضمانت داره بعد اینکه این پرینتی که فرمودید از باسکول آهنی میشه گرفت به چه صورت هست میشه برام توضیح بدید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
Call Now Buttonتماس بگیرید