قیمت خرید باسکول جاده ای 50 تنی بتن آرمه

شرکت سنجش دقیق کسری، که با کیفیت ترین باسکول های جاده ای دیجیتالی را عرضه است، قیمت خرید انواع باسکول 50 تنی، 60 تنی بتن آرمه، بتن فلز و تمام فلز را پس از مشاوره رایگان، به صورت ویژه و مناسب با در نظر گرفتن وضعیت پرداخت مشتریان، اعلام می کند.
در بحث اقتصاد امروز دنیا و ایران، خط مشی شرکت کسری، عرضه محصولات جاده ای دیجیتال به طور مثال همان باسکول 50 تنی بتن آرمه، با کیفیت بهتر، ولی قیمت خرید مناسب تر می باشد.
بعد از آن، گروه کسری باسکول، نسبت به اوضاع اقتصادی جامعه، راه های مناسب و دوطرفه (یعنی در نظر گرفتن حقوق مشتری و فروشنده)، برای پرداخت قیمت خرید در قراردادها پیشنهاد می کند.
این بدان معنی است که با یک روند خاص، مثلاً 40 درصد پرداخت و 6 تا چک، عمل نمی کند.
دوطرفه بودن قضیه هم بدین صورت است که نباید شرکت کسری بدلیل مسائل مالی خاص مشتریان، به سمت انحلال برود.
همانطور که متوجه شدید، هم قیمت خرید باسکول، ارزانتر و مناسب تر از قبل هستند و این با در نظر گرفتن کیفیت محصول می باشد و هم شرایط ویژه پرداخت رعایت می شود.
برای بهره گیری از امکانات تیم صنعتی و فروش وب سایت کسری، می توانید به بخشهای مختلف سایت رفته و محصولات مختلف از جمله باسکول جاده ای 120 تن، 50 تنی و 60 تنی های بتن آرمه یا بتنی، فلزی و نیم فلز نیم بتن را مطالعه نموده و در صورت تمایل با گروه صنعتی کسری، ارتباط بگیرید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

ترازو نیز مانند باسکول برای توزین اجسام مایع‌، جامد و گار بکار می رود. فقط بدلیل توزین اجسام سبک از گرم تا 50 و 60 کیلوگرم با کلمه ترازو نامبرده می شوند. البته مرز خاصی هم از لحاظ ظرفیتی نمی توان قائل شد. گامی به باسکولت صنعتی 100 کیلوگرمی‌، ترازو 100 کیلویی گفته می شود.

باسکول جاده ای بدلیل حمل اجسام سنگین و بزرگ‌، با وسایل نقلیه مانند وانت‌، نیسان‌، خاور‌، کامیون تک‌، کامیون جفت‌، تریلی و دامپ تراک معادن، با کلمه جاده بکار برده می شودند.
باسکول های جاده ای بسته به وسیله نقلیه که روی کفی باسکول قرار می گیرند نامگذار شده اند. مانند باسکول وانت کش‌‌، باسکول نیسانی‌، باسکول خاورکش‌، باسکول کامیون کش‌‌، باسکول تریلی کش و باسکول دامپ تراکش غول آسا.

باسکول های جاده ای گاهی بر اساس وزنی که تحمل می کنند و ظرفیت بار مواد بعلاوه وزن وسیله حمل و نقل کالا نامگذاری می شوند. مانند باسکول 8تنی‌، باسکول 10تن‌، باسکول 20تنی‌، باسکول 30تن کامیون تک‌، باسکول 40 یا 50تن کامیون جفت و باسکول 60تن تریلی کش.
بهتر است بدانید باسکول دامپ تراک از 60 تن تا 100 یا 120 و حتی تا 200 تن سفارشی ساخته می شود.

باسکول جاده ای گاهی بر اساس ابعاد پلتفرم مانند 4 متری‌، 5 متری‌، 6 متری‌، 8 متر و 16 متری و گاهی بر اساس جنس سازه پلتفورم مانند باسکول بتنی پیش ساخته‌، باسکول فلزی یا تمام فلز نیز نامگذاری می شود.

انواع باسکول و ترازو بعد از شناخت تفاوت ها و انواع تولید شده که در فوق اشاره شده است‌، مطرح می شود. به صورت خلاصه انواع ترازو و باسکول را نام می بریم و برای اطلاعات بیشتر می توانید روی آن کلیک و به صفحه مورد نظر هدایت شوید.

باسکول و ترازو ⇓

باسکول های جاده ای ⇓

  • باسکول وانتی و نیسانی 8تن
  • باسکول نیسان کش 10 تن
  • باسکول خاور کش 20 تنی
  • باسکول تک کش 30 تن
  • باسکول کامیون کش 40 تنی
  • باسکول تریلی کش 50 تن یا باسکول تریلی کش 60 تنی
  • باسکول دامپ تراک

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
Call Now Buttonتماس بگیرید