باسکول نیسان کش

باسکول نیسان کش یا نیسانی 8تن دستگاه اندازه‌گیری وزن است که جهت توزین بین 2 تن تا حداکثر 7 تن (3 تن‌، 4 تن‌، 5 تن‌، 6 تن‌، 7 تن‌) مواد مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. در مواردی که وانت روی باسکول قرار بگیرد به آن باسکول وانتی نیز می گویند. این نوع باسکول به صورت اتوماتیک عمل می‌کند و با استفاده از سنسورهای مختلف Loadcell و یک سیستم کنترل پیچیده، وزن اشیاء را به دقت معینی اندازه‌گیری می‌کند.

عکس های باسکول وانت نیسان کش 8تن

انواع باسکول 8 تن    باسکول 8 تن فلزی

انواع باسکول نیسانی 8 تن    انواع باسکول وانتی 8 تن

انواع باسکول وانتی 8 تن    باسکول 8 تن وانت کش

باسکول 8 تن وانت کش    باسکول نیسانی 8 تن

باسکول 8 تن نیسان کش    باسکول نیسان کش 8 تن

انواع باسکول وانتی 8 تن    باسکول 8 تن وانت کش

باسکول 8 تن نیسان کش    باسکول نیسان کش 8 تن

باسکول نیسانی 8 تن    باسکول 8 تن نیسان کش

باسکول نیسان کش 8 تن    انواع باسکول 8 تن

انواع باسکول وانتی 8 تن    باسکول نیسانی 8 تن

 

کاربرد باسکول نیسان کش 8تن

باسکول نیسان کش معمولاً در صنایع نیمه سنگین مثل کارگاهها‌، واحدهای صنعتی، کارخانجات تولید مواد لبنی و غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرد که توزین نیسان یا وانت بعلاوه کالای بین 1 تا 3 تن‌، را انجام میدهد. (بار + وزن نیسان یا وانت = حداکثر 6 تن نیسان و حداکثر 4 تن وانت)
در مکانهایی مانند صنعت ساخت و ساز، مواد غذایی، صنعت فلزات و غیره این باسکول‌ها می‌توانند به صورت ثابت اما دارای قابلیت جابجایی نصب شوند. در صورتی که باسکول قابل حمل باشد، می‌توان آن را به محل‌های مختلف منتقل کرد و از آن برای اندازه‌گیری وزن در محل‌های مختلف استفاده کرد.
باسکول نیسان یکی از ابزارهای اساسی در صنایع نیمه سنگین است و به عنوان یک راهکار دقیق و قابل اعتماد برای اندازه‌ گیری وزن اشیاء تا 7تن می باشد. باسکول‌های ۸ تن وانت کش به دلیل ظرفیت شان‌، قادر به اندازه‌گیری وزن اشیاء یی هستند که در باسکول‌های با ظرفیت کمتر از 7 تن قابل اندازه‌گیری نیستند.
باسکول‌های مخصوص نیسان و وانت در صنایع نیمه سنگین از طریق کنترل کیفیت نیز استفاده می‌شوند. با استفاده از این باسکول‌ها، می‌توان به طور دقیق و صحیح وزن مواد اولیه و محصولات نهایی را اندازه‌گیری کرد و از اطلاعات به دست آمده در فرآیند کنترل کیفیت استفاده کرد. این کار باعث می‌شود تا مشکلاتی که از نظر وزنی در محصولات وجود دارد، شناسایی و رفع شود و کیفیت محصولات بهبود یابد.

باسکول نیسان کش 8تن و 10 تن

مشخصات باسکول نیسان کش نیسانی

باسکول‌های نیسان کش یا وانتی دارای مشخصات ذیل می باشد:

  1. بخش مکانیکی باسکول نیسانی
    • صفحه پلتفرم فلزی یا تمام فلز
    • ابعاد باسکول نیسان کش‌: باسکول نیسانی دارای ابعاد 2.5×4 است.
  2. قطعات الکترونیکی باسکول وانت کش 8تن
    • معمولاً دارای صفحه نمایش است که وزن دقیق را نمایش می‌دهد. نمایشگر یا نشاندهنده باسکول نیسان می تواند اندیکاتور باسکول A12، T1 و غیره باشد یا اندیکاتور Indicator دیجیتال حرفه ای مانند گاما 07‌، Teta 10 و غیره باشد که دارای قابلیت ثبت وزن‌ها یا حافظه هستند که می‌توانند اطلاعات وزن‌ها را برای استفاده آینده ذخیره کنند.
    • باسکول وانت معمولا 4 عدد لودسل Load Cell یا حسگر وزن به ظرفیت 2 تن درجه یک چینی
    • پرینتر یا چاپگر Printer هم می توانند این باسکول های 4 متری فلزی داشته باشند.
    • جعبه تقسیم یا جانکشن باکس Junction box یکی دیگر تجهیزات باسکول های دیجیتال می باشد.
    • سیم و کابل ها

بیشتر بدانید: باسکول‌های نیسان کش دارای پلتفرم 6 میل فلزی محکم و مقاوم هستند تا بتوانند وزن‌های سنگین را تحمل کنند. همچنین دارای قابلیت مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی سخت مانند باران، برف یا گرد و غبار هستند.

راه های تماس برای خرید باسکول نیسان کش

از مزایای باسکول نیسان کش می‌توان به دقت بالا در اندازه‌گیری وزن، قابلیت کارکرد اتوماتیک و سرعت بالا در اندازه‌گیری اشیاء اشاره کرد. همچنین، باسکول نیسان کش قابلیت اتصال به سیستم‌های مدیریت و کنترل دیگر را دارا است، که این امر به شرکت‌ها کمک می‌کند تا به طور دقیق و صحیح وزن اشیاء را ثبت و مدیریت کنند. در ادامه در مورد باسکول نیسان کش قیمت و خرید آن صحبت می شود.

خرید باسکول نیسان کش 8تن

کسری باسکول فروشگاه اینترنتی معتبری است که عرضه کننده بهترین و با کیفیت ترین انواع باسکول ماشین کش از جمله باسکول نیسانی و وانت کش است. کسری باسکول این مقاله را برای شما تهیه کرده است تا از طریق فیلم باسکول نیسان 8تن‌، عکس پلتفرم باسکول وانت کش‌، تماس تلفنی و دعوت حضوری با قیمت باسکول 10 تنی جاده ای آشنا شوید و اطلاعات زیادی کسب کنید.

اگر شما هم کنجکاو هستید که بدانید باسکول 8 تنی چیست و اطلاعاتی بیشتر درباره باسکول وانت بدست بیاورید که آیا فرق زیادی با هم دارند یا مشابه هستند‌، مقالات مختلف انواع باسکول جاده ای سایت کسری باسکول را مطالعه بفرمایید.

راه های تماس برای خرید باسکول نیسان کش

قیمت باسکول نیسان کش 8 تن

قیمت باسکول نیسان کش 8 تنی یا وانت کش حتی قیمت باسکول 20 تنی خاور کش و انواع باسکول ماشین کش مانند قیمت باسکول کامیون کش و قیمت باسکول جاده ای تریلی کش در سایت کسری باسکول روزانه و گاهی هفتگی به روز و اعلام می گردد. شما عزیزان می توانید قیمت انواع باسکول نیسان کش و وانتی را مقایسه و مناسب نیاز سازمان و همینطور با بودجه خود انتخاب نمائید. فاکتورهایی نظیر برند لودسل loadcell و نمایشگر، ابعاد، برند کارخانه سازنده، قطر صفحه پلتفرم بر قیمت باسکول نیسان کش 8تن تأثیر گذار است.

کارشناسان ما در کسری باسکول همواره در کنار شما هستند تا بهترین‌، با کیفیت ترین‌، جدیدترین نرخ توزین باسکول نیسان کش مناسب حوزه کاری خودتان را انتخاب نمایید.

شما می توانید آنلاین از طریق سایت اینترنتی با پر کردن فرم مشاوره‌، شبکه های اجتماعی‌ مانند تلگرام‌، واتس آپ‌، اینستاگرام‌، تلفنی و حضوری با ما در ارتباط باشید.

قیمت باسکول وانت کش‌، نیسان کش‌، خاورکش‌‌‌، کامیون کش‌، تریلی کش و دامپ تراک کش از طریق کارشناسان در اختیارتان قرار می گیرد حتی تلفنی.

صادرات باسکول نیسان کش 8 تنی

باسکول نیسان کش بدلیل کاربرد فراوان و قابل حمل بودن ساده تر از بقیه باسکول های جاده ای‌ و ظرفیت 8 تن عامه پسند‌، در کشورهای همسایه مانند عراق و افغانستان طرفداران خاص خود را دارد.
تاکنون صادرات باسکول نیسان کش‌، تریلی کش‌ و کامیون کش از طریق مجموعه بازرگانی کسری به کشورهایی مانند عراق‌، قزاقستان‌، افغانستان‌، آذربایجان‌، سوریه و گرجستان انجام شده است.

در ادامه از صفر تا صد نصب باسکول نیسانی یا وانتی یا نیسان کش 8 تن در محل را مشاهده بفرمایید.

فیلم نصب و راه انداز باسکول نیسان کش 8 تنی

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

ترازو نیز مانند باسکول برای توزین اجسام مایع‌، جامد و گار بکار می رود. فقط بدلیل توزین اجسام سبک از گرم تا 50 و 60 کیلوگرم با کلمه ترازو نامبرده می شوند. البته مرز خاصی هم از لحاظ ظرفیتی نمی توان قائل شد. گامی به باسکولت صنعتی 100 کیلوگرمی‌، ترازو 100 کیلویی گفته می شود.

باسکول جاده ای بدلیل حمل اجسام سنگین و بزرگ‌، با وسایل نقلیه مانند وانت‌، نیسان‌، خاور‌، کامیون تک‌، کامیون جفت‌، تریلی و دامپ تراک معادن، با کلمه جاده بکار برده می شودند.
باسکول های جاده ای بسته به وسیله نقلیه که روی کفی باسکول قرار می گیرند نامگذار شده اند. مانند باسکول وانت کش‌‌، باسکول نیسانی‌، باسکول خاورکش‌، باسکول کامیون کش‌‌، باسکول تریلی کش و باسکول دامپ تراکش غول آسا.

باسکول های جاده ای گاهی بر اساس وزنی که تحمل می کنند و ظرفیت بار مواد بعلاوه وزن وسیله حمل و نقل کالا نامگذاری می شوند. مانند باسکول 8تنی‌، باسکول 10تن‌، باسکول 20تنی‌، باسکول 30تن کامیون تک‌، باسکول 40 یا 50تن کامیون جفت و باسکول 60تن تریلی کش.
بهتر است بدانید باسکول دامپ تراک از 60 تن تا 100 یا 120 و حتی تا 200 تن سفارشی ساخته می شود.

باسکول جاده ای گاهی بر اساس ابعاد پلتفرم مانند 4 متری‌، 5 متری‌، 6 متری‌، 8 متر و 16 متری و گاهی بر اساس جنس سازه پلتفورم مانند باسکول بتنی پیش ساخته‌، باسکول فلزی یا تمام فلز نیز نامگذاری می شود.

انواع باسکول و ترازو بعد از شناخت تفاوت ها و انواع تولید شده که در فوق اشاره شده است‌، مطرح می شود. به صورت خلاصه انواع ترازو و باسکول را نام می بریم و برای اطلاعات بیشتر می توانید روی آن کلیک و به صفحه مورد نظر هدایت شوید.

باسکول و ترازو ⇓

باسکول های جاده ای ⇓

  • باسکول وانتی و نیسانی 8تن
  • باسکول نیسان کش 10 تن
  • باسکول خاور کش 20 تنی
  • باسکول تک کش 30 تن
  • باسکول کامیون کش 40 تنی
  • باسکول تریلی کش 50 تن یا باسکول تریلی کش 60 تنی
  • باسکول دامپ تراک

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
Call Now Buttonتماس بگیرید