راهنمای خرید باسکول فرغون دیجیتال + قیمت عالی

با توجه به فناوری پیشرفته ای که در طراحی و تولید فرغون دیجیتال به کار گرفته شده است، باسکول فرغون دیجیتال از سنسورها، الگوریتم های پیشرفته و نمایشگرهای دیجیتال برای نمایش وزن استفاده می کنند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

راهنمای خرید باسکول فرغون دیجیتال + قیمت عالی

.

. سنسورهای حساس این دستگاه ها وزن را با دقت بسیار بالا اندازه می گیرند و بر روی نمایشگر دیجیتال نشان می دهند.

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد باسکول فرغون دیجیتال امکاناتی چون قفل کردن و نگهداری نتایج وزن ها، تنظیمات برای تغییر واحد وزن نمایش داده شده، قابلیت تراز بردن خودکار و نمایشگرهای بزرگ و روشن هستند.

این امکانات به کاربران این اجازه را می دهد که به راحتی و با سرعت بالا وزن مواد مختلف را اندازه بگیرند و از دقت بالای فرغون دیجیتال بهره برند.

از آنجایی که از سنسورها و تکنولوژی های پیشرفته استفاده می کنند، این فرغون ها معمولا دارای عمر طولانی و دقت بالا هستند که باعث می شود مصرف کمیت نیرو در توزین مواد شود.

..

.. با بهره گیری از فناوری نوین و جدید، باسکول فرغون دیجیتال به کاربران این امکان را می دهد تا با سریع ترین و دقیق ترین روش، وزن مواد و اشیاء مختلف را توزین و اندازه بگیرند.

این دستگاه ها با امکانات و ویژگی های منحصر به فرد خود، به استفاده کنندگان این امکان را می دهند تا در کارهایشان با دقت بسیار بالا عمل کنند و به اطمینان بالایی در نتیجه ی وزن سنجی دست یابند.

باسکول فرغون دیجیتال یک وسیله پیشرفته و دقیق برای اندازه گیری وزن اشیاء است.

این نوع از باسکول ها دارای صفحه نمایش دیجیتال هستند که به شما امکان می دهد وزن دقیق اشیاء را به سادگی و با دقت بسیار بالا مشاهده کنید.

از مزایای این نوع باسکول می توان به دقت بالا، سهولت استفاده و قابلیت قرار گرفتن در فضاهای محدود اشاره کرد.

... از فرغون های دیجیتال کوچک و قابل حمل برای استفاده در خانه یا مکان های کوچک، تا فرغون های بزرگ و صنعتی برای استفاده در کارخانه ها، انبارها و تجهیزات صنعتی، تنوع بسیاری از این دستگاه ها وجود دارد.

از ویژگی های دیگر فرغون های دیجیتال، قابلیت اتصال به سیستم های کامپیوتری و نرم افزارهای مدیریتی برای ذخیره سازی و پردازش داده ها، تولید گزارش های دقیق و انجام تحلیل های وزن سنجی به صورت خودکار است.

این امکانات برای کاربران حرفه ای و صنعتی بسیار ارزشمند است و به آن ها کمک می کند که بهبود های لازم را در فرآیندهای توزین و وزن سنجی خود اعمال کنند.

از جمله مزایای دیگر باسکول فرغون دیجیتال قابلیت اتصال به ترازو های دیگر برای توازن و پایداری بیشتر در توزین اشیاء بزرگتر است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

ترازو نیز مانند باسکول برای توزین اجسام مایع‌، جامد و گار بکار می رود. فقط بدلیل توزین اجسام سبک از گرم تا 50 و 60 کیلوگرم با کلمه ترازو نامبرده می شوند. البته مرز خاصی هم از لحاظ ظرفیتی نمی توان قائل شد. گامی به باسکولت صنعتی 100 کیلوگرمی‌، ترازو 100 کیلویی گفته می شود.

باسکول جاده ای بدلیل حمل اجسام سنگین و بزرگ‌، با وسایل نقلیه مانند وانت‌، نیسان‌، خاور‌، کامیون تک‌، کامیون جفت‌، تریلی و دامپ تراک معادن، با کلمه جاده بکار برده می شودند.
باسکول های جاده ای بسته به وسیله نقلیه که روی کفی باسکول قرار می گیرند نامگذار شده اند. مانند باسکول وانت کش‌‌، باسکول نیسانی‌، باسکول خاورکش‌، باسکول کامیون کش‌‌، باسکول تریلی کش و باسکول دامپ تراکش غول آسا.

باسکول های جاده ای گاهی بر اساس وزنی که تحمل می کنند و ظرفیت بار مواد بعلاوه وزن وسیله حمل و نقل کالا نامگذاری می شوند. مانند باسکول 8تنی‌، باسکول 10تن‌، باسکول 20تنی‌، باسکول 30تن کامیون تک‌، باسکول 40 یا 50تن کامیون جفت و باسکول 60تن تریلی کش.
بهتر است بدانید باسکول دامپ تراک از 60 تن تا 100 یا 120 و حتی تا 200 تن سفارشی ساخته می شود.

باسکول جاده ای گاهی بر اساس ابعاد پلتفرم مانند 4 متری‌، 5 متری‌، 6 متری‌، 8 متر و 16 متری و گاهی بر اساس جنس سازه پلتفورم مانند باسکول بتنی پیش ساخته‌، باسکول فلزی یا تمام فلز نیز نامگذاری می شود.

انواع باسکول و ترازو بعد از شناخت تفاوت ها و انواع تولید شده که در فوق اشاره شده است‌، مطرح می شود. به صورت خلاصه انواع ترازو و باسکول را نام می بریم و برای اطلاعات بیشتر می توانید روی آن کلیک و به صفحه مورد نظر هدایت شوید.

باسکول و ترازو ⇓

باسکول های جاده ای ⇓

  • باسکول وانتی و نیسانی 8تن
  • باسکول نیسان کش 10 تن
  • باسکول خاور کش 20 تنی
  • باسکول تک کش 30 تن
  • باسکول کامیون کش 40 تنی
  • باسکول تریلی کش 50 تن یا باسکول تریلی کش 60 تنی
  • باسکول دامپ تراک

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید