قیمت فرغون باسکول دار دیجیتال کسری

فرغون باسکول دار 4 چرخ

فرغون باسکول دار دیجیتال چیست؟ قیمت فرقون دیجیتال بر چه اساسی تعیین می شود؟ در چه ظرفیت هایی فرغون باسکولی به بازار ارائه می شود؟ در چه مکان هایی باسکول فرغون کش کاربرد دارد؟ همه و همه سوالاتی است که ذهن خریداران و جامعه هدف ترازو فرغونی را به خود مشغول کرده است.

راه تمای برای قیمت فرغون باسکول دار دیجیتال کسری

سعی می شود در چند پاراگراف ذیل و بصورت مختصر به سوالات بالا جواب مفید و مناسب بدهیم.

فرغون باسکول دار دیجیتال‌:

فرقون یا فرغون دیجیتال، از انواع باسکول صنعتی می باشد. در واقع باسکول است. باسکولی که دارای لگن برای خوراک دان مرغ است و در مرغداری ها کاربرد فراوان دارد.

فرغون وسیله ای در مرغداری ها، انبارهای غله و البته در پروژه های ساختمانی می باشد که وقتی با لودسل و نمایشگر که فناوری دیجیتال دارند، ترکیب شود، دستگاهی مناسب به صورت باسکول دار و مخصوص برای توزین جیره و خوراک دام، در مرغداری و انبارهای غله و مکان های مختلف می باشد.
فرغون باسکولی یا فرغون باسکول دار بیشتر مخصوص توزین خوراک دام است.

بیشتر بدانید:
بهتر است بدانید فرغون بنایی فقط برای حمل مواد است و تفاوت بسیار زیاد با فرغون باسکول دار دیجیتال دارد.

باسکول فرقونی 250 کیلو

فرغون دیجیتال تک چرخ
همانطور که در عکس ها مشاهده می فرمایید، دستگاه های توزین فرغونی به صورت ساده و تک چرخ، دو چرخ‌، سه چرخ و در مدل های هاپر دیجیتالی مانند تصویر ذیل در ظرفیت 1200 تن و کمپرسی دیجیتال، 4 چرخ هم تولید می شوند.

راه تماس مهندس غبرائی برای قیمت ترازو باشگاهی مدل hbmiباسکول هاپر دیجیتال

باسکول فرغونی هاپر دیجیتال

در مدل کمپرسی دیجیتال و هاپر، درب اهرمی و کشویی، جهت تسهیل خروج خوراک دام و دان مرغ به چاله مخصوص آن می باشد.

فرقون باسکول کمپرسی دیجیتال

باسکول فرغونی کمپرسی دیجیتال

راه تماس برای قیمت فرغون باسکول دار دیجیتال کسریمکان های مورد استفاده باسکول فرغونی‌:

در ارتباط با کاربرد باسکول های فرقونی دیجیتال، همانطور که در بالا اشاره شده است، در صنعت دام و طیور و برخی پروژه های عمرانی کاربرد فراوان دارند.

شرکت های سازنده ترازو فرغونی، انواع فرغون دیجیتال مرغداری را با کیفیت های مختلف تولید می کنند. کارخانه تولید ترازو فرغونی، اظهار می کنند که فروش باسکول 500 کیلویی بیشتر از انواع دیگر قرغون دیجیتال می باشد.

مکان های مورد استفاده باسکول فرغونی‌:خریداران تجهیزات صنعتی در سراسر کشور می دانند که می توانند انواع فرغون باسکول دار دیجیتالی را به صورت مستقیم و بدون واسطه از طریق این مرکز با قیمت های بسیار عالی تهیه نمایند.

راه تماس برای قیمت فرغون باسکول دار دیجیتال کسری

قیمت فرغون باسکول دار و ظرفیت های آن:

فرغون باسکولی در ظرفیت 250 کیلو گرم تا 1200 کیلویی تولید و عرضه می شوند.
قیمت انواع فرغون باسکول دار، با توجه به ظرفیت و لگن آن، متفاوت است. کارخانه تولید ترازو و شرکت های سازنده ترازو دیجیتال فرغونی، برحسب کیفیت و رعایت استاندارد های تعریف شده در ایران، قیمت فروش را تعیین می کنند.

وب سایت کسری، مرکز فروش انواع ترازو و باسکول دیجیتال در تهران و سراسر ایران مانند استان اصفهان و شیراز، با کیفیت ترین محصولات فوق را در اختیارتان قرار می دهد.
مشاوران وب سایت پس از نیاز سنجی سازمان و کارخانه ی کاربران و مصرف کنندگان، مدل مناسب را به همراه قیمت برای انتخاب، اعلام می نمایند.

راه تماس برای قیمت فرغون باسکول دار دیجیتال کسری

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 6

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

ترازو نیز مانند باسکول برای توزین اجسام مایع‌، جامد و گار بکار می رود. فقط بدلیل توزین اجسام سبک از گرم تا 50 و 60 کیلوگرم با کلمه ترازو نامبرده می شوند. البته مرز خاصی هم از لحاظ ظرفیتی نمی توان قائل شد. گامی به باسکولت صنعتی 100 کیلوگرمی‌، ترازو 100 کیلویی گفته می شود.

باسکول جاده ای بدلیل حمل اجسام سنگین و بزرگ‌، با وسایل نقلیه مانند وانت‌، نیسان‌، خاور‌، کامیون تک‌، کامیون جفت‌، تریلی و دامپ تراک معادن، با کلمه جاده بکار برده می شودند.
باسکول های جاده ای بسته به وسیله نقلیه که روی کفی باسکول قرار می گیرند نامگذار شده اند. مانند باسکول وانت کش‌‌، باسکول نیسانی‌، باسکول خاورکش‌، باسکول کامیون کش‌‌، باسکول تریلی کش و باسکول دامپ تراکش غول آسا.

باسکول های جاده ای گاهی بر اساس وزنی که تحمل می کنند و ظرفیت بار مواد بعلاوه وزن وسیله حمل و نقل کالا نامگذاری می شوند. مانند باسکول 8تنی‌، باسکول 10تن‌، باسکول 20تنی‌، باسکول 30تن کامیون تک‌، باسکول 40 یا 50تن کامیون جفت و باسکول 60تن تریلی کش.
بهتر است بدانید باسکول دامپ تراک از 60 تن تا 100 یا 120 و حتی تا 200 تن سفارشی ساخته می شود.

باسکول جاده ای گاهی بر اساس ابعاد پلتفرم مانند 4 متری‌، 5 متری‌، 6 متری‌، 8 متر و 16 متری و گاهی بر اساس جنس سازه پلتفورم مانند باسکول بتنی پیش ساخته‌، باسکول فلزی یا تمام فلز نیز نامگذاری می شود.

انواع باسکول و ترازو بعد از شناخت تفاوت ها و انواع تولید شده که در فوق اشاره شده است‌، مطرح می شود. به صورت خلاصه انواع ترازو و باسکول را نام می بریم و برای اطلاعات بیشتر می توانید روی آن کلیک و به صفحه مورد نظر هدایت شوید.

باسکول و ترازو ⇓

باسکول های جاده ای ⇓

  • باسکول وانتی و نیسانی 8تن
  • باسکول نیسان کش 10 تن
  • باسکول خاور کش 20 تنی
  • باسکول تک کش 30 تن
  • باسکول کامیون کش 40 تنی
  • باسکول تریلی کش 50 تن یا باسکول تریلی کش 60 تنی
  • باسکول دامپ تراک
12

  1. واقعا چه ابتکار خلاقانه ایی دمتون گرم با یک تیر دو نشون زدین،اینجاست که میگن هنر نزد ایرانیان است و بس،شکل ظاهریشم قشنگو تو دل برو هست ایولا

  2. سلام و عرض ادب دارم خدمت عزیزان در سایت کسری باسکول و ممنون از توضیحات کامل تان خواستم تشکر کنم از قسمت مشاوره و فروش که توضیحات کاملی جدا از داخل سایت مستقیم با آنها صحبت کردم به من دادند ممنون از شما و ممنون از سایت خوبتان.

  3. سلام و عرض ادب.بسیار بسیار عالیه که
    فرغون باسکولی در ظرفیت ۲۵۰ کیلو گرم تا ۱۲۰۰ کیلویی تولید میشه قیمت چقد هست؟
    آیا ارسال به آبادان هم دارید؟
    و تشکر فراوان از محصول بسیار خوبی که دارید

  4. خود محصول گویای همه چیز هست و واقعا خیلی خلاقانه طراحی و تولید شده خدا قوت و توضیحات اونقدر کامله که دیگه جای سوال نمونده برای من امیدوارم بازار هدفش رو راحت بتونه بدست بیاره

  5. سلام و درود خاستم رضایتم رو از گرفتن فرغون اینجا به اشتراک بزارم .خیلی خوش دست و اصلا خسته کننده نیستن .با خیالت راحت خرید کنید پشیمون نمیشین.

  6. سلام وقت بخیر از محصولات فرغون باسکول دار دیجیتال کسری این سایت خرید کردم کیفیت بسیار خوبی داشت از خریدم بسیار راضی بودم به شما هم توصیه میکنم از محصولات فرغون باسکول دار دیجیتال کسری این سایت استفاده کنید.

  7. سلام وقتتون بخیر ممنون از توضیحات کامل تون? من از شما خرید داشتم جنس فرغون عالی بود سپاس فراوان بابت پیگیری هاتون و ارسال بموقع فرغون باسکول دارخدارو شکر بدون دردرسر بدستم رسید وخدارو شکر راضی هستم ⚘

  8. سلام و سپاس از اطلاع رسانی همراه با عکس

    نظری به خرید نداشتم ولی پس از بازدید از سایت و دیدن عکسها با خیال بهتر و اعتماد بیشتری خرید را انجام دادم.

  9. سلام
    توضیحات شما در مورد کیفیت و موارد فنی بسیار خوب بود.
    از دوستانی که از شما خرید داشتند ادرس سایت را گرفتم و بسیار از محصول خریداری از شما راضی بودند.

  10. با سلام
    چند روزه تحویل محل ما همدان میدین ؟ قیمت نقد چقدر هست ؟ پرداخت در دو ماه امکان داره براتون؟

    • سلام دوست عزیز یکروزه تحویل می دهیم و نقد است و بستگی به ظرفیت مورد نیاز سازمان شما، قیمت ها متفاوت است. باتشکر

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
Call Now Buttonتماس بگیرید