انواع باسکول میدانی چرخ دار 100 درصد درجه 1

باسکول چرخدار | باسکول چرخدار میدانی | خرید و فروش انواع باسکول میدانی

انواع باسکول میدانی چرخ دار درجه 1 با کیفیت صد در صد، در باسکول سازی های کشور با دقت بالا و در سایز و ظرفیت گوناگون با تکنولوژی جدید و بهره گیری از کارشناسان متبحر با بهترین کیفیت تولید می شوند. خرید و فروش باسکول چرخدار میدانی و تره باری از وب سایت کسری باسکول انجام می شود.
این محصولات با روش های خاص و با درجه استاندارد صددرصدتولید می شود. تمام اصول علمی و نکات ایمنی در ساخت این محصول رعایت شده است. این باسکول ها تا حدود زیادی کارهای مربوط به تعیین وزن و برخی اوقات جمع کل را براحتی انجام می دهند چون این نمونه ها دارای چاپگر نیز می باشد.
با خرید عمده این دستگاه، به صورت چرخ دار یا بدون چرخ در شرکت های تولیدی. می توان با قیمت مناسب تری این محصول را دریافت کرد.

باسکول میدانی

باسکول وسیله ای برای توزین جرم های سنگین می باشد. در باسکول های میدانی‌، از قطعات مستحکم استفاده شده است. تکنولوژی ساخت این محصول بر اساس مقاومت آن در برابر جرم های بالا و سنگین می باشد.
بدنه باسکول هم از دارای جنس با کیفیت و صنعتی و مقاوم در مقابل صدمات و ضرباتی که در هنگام وزن کشی جرم های سنگین به باسکول وارد می شود ساخته شده است. دیگر مزایای باسکول میدانی به شرح زیر می باشد:

  • استفاده از چرخ برای حمل و نقل آسان
  • قابلیت نصب نمایشگر دو طرفه
  • قابلیت نصب نمایشگر پرینتدار
  • توزین دقیق
  • دارای سینی مقاوم

عکس باسکول چرخدار میدانی 700 کیلوگرم

انواع باسکول میدانی

کاربرد انواع باسکول میدانی درجه 1

باسکول‌ های میدانی یا باسکول‌ های چرخدار برای استفاده در مواقعی که نیاز به اندازه‌گیری وزن در محل‌های مختلف و بدون نیاز به نصب دائمی وجود دارد، مناسب هستند. این باسکول‌ها به صورت قابل حمل طراحی شده‌اند و کاربردهای مختلفی، از جمله:

  1.  باسکول‌ های ظرفیت کم چرخدار: که برای اندازه‌گیری وزن اجسام کوچک و متنوع مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  2. باسکول‌های کشاورزی: که برای اندازه‌گیری وزن محصولات کشاورزی در مزارع و محیط‌ های باز مصرف می‌شوند.
  3. باسکول‌های صنعتی قابل حمل: که برای اندازه‌گیری وزن بارها و مواد در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  4. شرایط آب و هوایی‌: در مناطق آب و هوایی مانند خشک و مرطوب قابلیت انجام کار دارد.

انواع باسکول میدانی

باسکول میدانی چرخ‌دار 100 درصد درجه 1

باسکول میدانی چرخ‌دار 100 درصد درجه 1 یک نوع باسکول با دقت بالا و قابلیت حمل و نقل آسان است. این نوع باسکول معمولاً دارای ویژگی‌هایی از قبیل دقت بطور کامل، قابلیت حمل و نقل آسان با استفاده از 4 عدد چرخ‌، برای استفاده در محیط‌های مختلف، و همچنین دارای تاییدیه‌ های معتبر و درجه یک برای استفاده در صنایع مختلف می‌باشد. این نوع باسکول معمولاً برای اندازه‌گیری وزن بارها در محیط‌هایی مانند ساخت و ساز، تره بارها‌، انبارهای میوه فروشی و غیره استفاده می‌شود.

باسکول میدانی چرخ دار

باسکول میدانی چرخ دار بدلیل قابل حمل بودنش، بایستی حتماً دارای چرخ باشد. همچنین این باسکول میدانی، از لحاظ ظاهری نیز باید زیبا و قشنگ باشد. ضمناً می بایستی در مکان های دیگر علاوه بر میادین تره بار و میوه فروشی ها نیز بتواند به کار برود و این بدلیل چرخدار بودنش هست. این باسکول دارای چرخ های ترمزدار و گردان است و نمایشگر های مختلفی دارد که بعضی از آنها پرینتردار هستندکه دارای کلید های استانداردی نیز هستند.

ویژگی باسکول های میدانی

  • دارای صفحه نمایشگر
  • لودسل
  • کفی در سایز و ابعاد مختلف
  • تولید در ظرفیت های متنوع
  • چرخدار
  • قابلیت چرخش چرخ های عقب
  • جعبه نمایشگر
  • در انواع 4 لودسل دارای جعبه تقسیم نیز می باشند

عکس باسکول چرخ دار تره باری میدانی

انواع باسکول میدانی

ظرفیت باسکول های میدانی درجه 1

باسکول های میدانی در ظرفیت‌:

در بازار شناخته می شوند.

قیمت خرید انواع باسکول میدانی دیجیتال درجه یک

انواع باسکول میدانی دیجیتالی درجه که با چرخ ساخته می شوند دارای لیست قیمت خرید متنوعی هستند. بهتر است قبل از خرید این دستگاهها با مهندس عبدالرضا کسری‌، کارشناس این محصولات مشاوره نمایید و سپس اقدام به انتخاب و استعلام قیمت نمایید.

مشاوره به شما کمک می کند تا نیازسنجی سازمانتان بهتر انجام شود و از قیمت های روز بهره مند شوید.

انواع باسکول میدانی

 

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 6

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

ترازو نیز مانند باسکول برای توزین اجسام مایع‌، جامد و گار بکار می رود. فقط بدلیل توزین اجسام سبک از گرم تا 50 و 60 کیلوگرم با کلمه ترازو نامبرده می شوند. البته مرز خاصی هم از لحاظ ظرفیتی نمی توان قائل شد. گامی به باسکولت صنعتی 100 کیلوگرمی‌، ترازو 100 کیلویی گفته می شود.

باسکول جاده ای بدلیل حمل اجسام سنگین و بزرگ‌، با وسایل نقلیه مانند وانت‌، نیسان‌، خاور‌، کامیون تک‌، کامیون جفت‌، تریلی و دامپ تراک معادن، با کلمه جاده بکار برده می شودند.
باسکول های جاده ای بسته به وسیله نقلیه که روی کفی باسکول قرار می گیرند نامگذار شده اند. مانند باسکول وانت کش‌‌، باسکول نیسانی‌، باسکول خاورکش‌، باسکول کامیون کش‌‌، باسکول تریلی کش و باسکول دامپ تراکش غول آسا.

باسکول های جاده ای گاهی بر اساس وزنی که تحمل می کنند و ظرفیت بار مواد بعلاوه وزن وسیله حمل و نقل کالا نامگذاری می شوند. مانند باسکول 8تنی‌، باسکول 10تن‌، باسکول 20تنی‌، باسکول 30تن کامیون تک‌، باسکول 40 یا 50تن کامیون جفت و باسکول 60تن تریلی کش.
بهتر است بدانید باسکول دامپ تراک از 60 تن تا 100 یا 120 و حتی تا 200 تن سفارشی ساخته می شود.

باسکول جاده ای گاهی بر اساس ابعاد پلتفرم مانند 4 متری‌، 5 متری‌، 6 متری‌، 8 متر و 16 متری و گاهی بر اساس جنس سازه پلتفورم مانند باسکول بتنی پیش ساخته‌، باسکول فلزی یا تمام فلز نیز نامگذاری می شود.

انواع باسکول و ترازو بعد از شناخت تفاوت ها و انواع تولید شده که در فوق اشاره شده است‌، مطرح می شود. به صورت خلاصه انواع ترازو و باسکول را نام می بریم و برای اطلاعات بیشتر می توانید روی آن کلیک و به صفحه مورد نظر هدایت شوید.

باسکول و ترازو ⇓

باسکول های جاده ای ⇓

  • باسکول وانتی و نیسانی 8تن
  • باسکول نیسان کش 10 تن
  • باسکول خاور کش 20 تنی
  • باسکول تک کش 30 تن
  • باسکول کامیون کش 40 تنی
  • باسکول تریلی کش 50 تن یا باسکول تریلی کش 60 تنی
  • باسکول دامپ تراک
15

  1. سلام
    توضیحات عالی و کامل بود و خدمات پس از فروش محصولات شما فوق العاده ست
    لیست قیمت رو برای من میفرستید ؟ ممنون میشم

  2. باسکول‌های میدانی چرخ‌دار انواع مختلفی دارند که برای استفاده در محیط‌های خارجی و میدانی طراحی شده‌اند. این نوع باسکول‌ها دارای چرخ‌های قوی هستند که امکان جابجایی و نقل و انتقال آسان را فراهم می‌کنند.

  3. طراحی مقاوم و انعطاف‌پذیر این باسکول‌ها، امکان استفاده در شرایط سخت محیطی را به کاربران ارائه می‌دهد. با قابلیت تنظیم و تعیین دقیق وزنه‌گیری، این باسکول‌ها برای محاسبه وزن مواد و محصولات در فضاهای باز بسیار مناسب و کارآمد هستند.

  4. سلام
    در متن نوشته که باسکول چرخ دار با روش های خاص و با درجه
    استاندارد صد در صد تولید می شود . حتما جمع کل را هم محاسبه می کند .

    عبداللهی مهر تاجر بادام زمینی 💯💯💯

  5. با سلاام‌
    برای یکی از میادین تره بار نیاز به باسکول میدانی هست . ایا میدانی همان تره بار هست ؟ لطفا کانالو‌گ ارسال کنیذ

  6. سلام این ترازوی میدانی مخصوصا میدانی دیجیتال کاربرد فراوان دارد و اکثر فروشنده ها دارن

  7. باسکول چرخدار میدانی بهترین باسکول برای مکان هایی هست که نمیتوان موارد توزین رو به کنار باسکول حمل کرد پس به راحتی خود باسکول رو به مکان محصولات انتقال میدهند و امر توزین صورت میگیرد.

  8. ترا زنها را با توجه نوع کاربرد آن انتخاب کرد و اینکه در چه حوزه ای میخواهی استفاده کنی

  9. سلام
    بزگ شدن ابعاد و سینی در باسکول سبک و ابعاد پلتفرم در باسکول جاده ای بسیار برام جالب بود .
    موفق باشید .
    عبداللهی مهر تاجر بادام زمینی 💯💯💯

  10. سلام
    چقدر باسکول های شما متنوع هستند و عالی تر که خدمات پس از فروش دارند …

  11. باسکول میدانی چرخ دار بدلیل قابل حمل بودنش، بایستی حتماً دارای چرخ باشد. همچنین این باسکول میدانی، از لحاظ ظاهری نیز باید زیبا باشد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید