باسکول فرغونی 250 کیلویی 1 چرخ

باسکول فرغونی 250 کیلوییباسکول فرغونی 250 کیلویی یک نوع باسکول دیجیتال است که برای اندازه‌گیری وزن مواد مانند خوراک دام و سیمان و غیره‌، با وزن حداکثر 250 کیلوگرم استفاده می‌شود. این باسکول معمولاً در صنایع مختلفی مانند صنعت مرغداری و دامداری‌، صنایع غذایی، صنایع ساختمانی و صنایع کشاورزی استفاده می‌شود.

فرغون باسکولی 250 کیلویی 1 چرخ    باسکول فرغونی 250 کیلویی تک چرخ

فرغون دیجیتال 250 کیلوگرم 1 چرخ    فرغون ترازو دار 250 کیلویی 1 چرخ

باسکول فرغونی 250 کیلویی 1 چرخ    باسکول فرغونی 250 کیلویی تک چرخ

فرغون باسکولی 250 کیلویی 1 چرخ    مشخصات باسکول فرغونی 250 کیلویی تک چرخ

باسکول فرغون کش 250 کیلویی 1 چرخ    فرغون باسکول دار 250 کیلوگرم 1 چرخ

باسکول فرغونی 250 کیلویی 1 چرخ

باسکول فرغونی 250 کیلو تک چرخ برای توزین مواد مانند خوراک دام سویا و ذرت‌ در گاوداری ها و مرغداری ها، سیمان‌، گچ‌، فلزات در ساخت و سازها وگارگاهها تا حداکثر 220 کیلو است.

بیشتر بدانید:
ظرفیت حجمی ترازو فرغونی 250 ارابه تک چرخ فوق برای خوراک دام مثل سویا 70 کیلو است.

مشخصات عمومی باسکول فرغونی 250 کیلو ارابه تک چرخ

1- مشخصات فنی بخش الکترونیکی ترازو فرغونی دیجیتال

نمایشگر باسکول فرغونی‌: این باسکول معمولاً دارای یک صفحه نمایش با کابین نمایشگر یا قاب محافظ است که وزن اشیاء را به کاربر نشان می‌دهد. به محفظه نمایشگر باسکول فرغونی‌، کاور نمایشگر باسکول نیز می گویند همچنین معمولاً دارای دکمه‌هایی برای تنظیم و تعیین توزین اشیاء است. یک عدد لاستیک یا چرخ نیز دارد.

لودسل یا حسگر وزن باسکول Load Cell: باسکول 250 کیلو فرغون دار‌، دارای لودسل وزن Load Cell یا سنسور وزن است که تغییرات وزن شی را تشخیص می‌دهد و به صفحه نمایش انتقال می‌دهد. به آن باسکول تک لودسل نیز می گویند.

راه تماس برای خرید باسکول فرغونی 250 کیلویی

2- اجزای تشکیل دهنده غیر الکترونیکی باسکول 250 کیلویی

بدنه باسکول فرغونی ارابه تک چرخ: بدنه این دستگاه که به ان کاسه فرغون نیز گفته می شود وظیفه نگه داشتن مواد و اشیاء را دارد. بدنه بایستی از فلزات مانند آهن و فولاد ساخته شود تا بدلیل کاربری که در مکان هایی مانند مرغداری دارد بسیار محکم و با دوام باشد. پوشش بدنه و شاسی باسکول رنگ چکشی صنعتی است. رنگ صنعتی چکسی به سادگی پوسته پوسته و دارای خط و خش نمی شود.

شاسی یا فونداسیون باسکول فرغونی‌‌: تمام اجزای فوق روی شاسی باسکول که شامل دسته هل دهنده هم می شود‌، نصب و پیاده سازی می شوند. فونداسیون های انواع باسکول فرغونی بایستی در مقابل ضربه و تغییرات آب و هوایی بسیار مقاوم و محکم باشند.

چرخ باسکول فرغونی‌: باسکول فرغونی 250 دارای یک چرخ تیوپلس است. لاستیک باسکول فرغونی بایستی محکم و با دوام باشد. چون تمام وزن باسکول روی چرخ قرار می گیرد. همچنین باسکول فرغونی دیجیتالی‌، وظیفه حمل مواد پر شده را علاوه بر توزین مواد بر عهده دارد. مکان هایی که ترازو فرغون دار دیجیتالی مورد استفاده حرکت می کند معمولاً خاکی یا مسیرهای ناهموار می باشد.

قاب نمایشگر باسکول: در بخش صفحه نمایش توضیح داده شد.

تمام اجزای تشکیل دهنده باسکول فرغونی‌، روی شاسی نصب می شوند. ساخت باسکول فرغونی دیجیتال 250 کیلو به پایان می رسد اما هر باسکولی پس از ساخت و تولید‌، بایستی حتماً کالیبره شود تا کارش را بدرستی انجام دهد.

کالیبره فرغون باسکول 250 کیلو

تمام انواع باسکول های که فرغون باسکول 250 کیلو را نیز شامل می شود پس از نصب و راه اندازی نیاز به کالیبره دارند. این کار با وزنه کالیبراسیون باسکول و متناسب با ظرفیت باسکول تولید شده انجام می شود. باسکول غیر کالیبره قانونی و درست کار نمی کند. کالیبره باسکول فرغونی جزء ضروریات پس از تولید باسکول می باشد.

فیلم رضایتمند مشتری فرقون دیجیتال 250 کیلویی

کاربرد فرغون باسکولی 250 کیلویی

استفاده از فرغون باسکولی 250 کیلو در صنایع مختلف به دلیل دقت و قابلیت اعتماد آن بسیار مفید است و می‌توانند اطلاعات وزن را به صورت دقیق نشان دهند.
از جمله کاربرد های فرغون دیجیتال 250 کیلو قابل حمل بودن و جابجایی به همراه بارش می باشد. باسکول‌های قابل حمل به دلیل وزن سبک و اندازه کوچک، قابلیت حمل و نقل آسان را دارند و معمولاً برای استفاده در صنعت مرغداری و دامداری‌ (معروف به فرغون باسکولی مرغداری‌)، میدان تره بار، کشاورزی و مکان‌هایی که نیاز به اندازه‌گیری وزن در محل دارند، استفاده می‌شوند.

راه تماس برای خرید باسکول فرغونی 250 کیلویی

راه تماس برای خرید باسکول فرغونی 250 کیلویی

ویژگی باسکول فرغونی 250 کیلو

از ویژگی‌های دستگاه می‌توان به دقت بالا، قابلیت تحمل بار بالا و عمر طولانی اشاره کرد. باسکول‌های فرغونی 250 کیلوگرم معمولاً دارای مقیاس بار بالا و وزن‌های مقاوم در برابر ضربه هستند و می‌توانند بارهای سنگین را بدون خطر خرابی اندازه‌گیری کنند.

در مجموع، این دستگاه دیجیتالی یک وسیله مهم و مفید برای اندازه‌گیری وزن در صنایع مختلف است. با استفاده از این باسکول، می‌توانید به دقت و قابلیت اعتماد بالا وزن اشیاء را اندازه‌گیری کنید و از آن در مدیریت و کنترل کیفیت محصولات خود استفاده کنید.

راه های تماس باسکول فرغونی 250 کیلویی

قیمت باسکول فرغونی 250 کیلوگرمی

هر کاربر انواع ترازو فرغون دار دیجیتال بعد از انتخاب دستگاه مورد نظرش‌، نیازمند دانستن قیمت آن است. خب در این مقاله ما به شرح باسکول فرغونی 250 کیلویی و کاربردش پرداختیم. پس قیمت این دستگاه مدنظرمان است.
بدلیل تغییرات نرخ ارز و آهن‌، هزینه های سربار و رخ داد های ناگهانی اقتصادی موثر بر قیمت محصولات‌، قیمت ها روزانه بروز و با یک تماس تلفنی در اختیارتان قرار می گیرد.

برای انتخاب و استعلام قیمت دستگاه بهتر است با مشاور ما در تماس باشید. کمک بزرگی در انتخاب محصول با کیفیت و در نهایت قیمت به شما می شود.

انواع باسکول فرغون کش در مقاله مربوط به خود شرح داده شده است.

خرید باسکول فرغونی 250 کیلوگرم

پس از انتخاب و دانستن قیمت باسکول فرغونی مورد نظر مناسب هر حوزه‌، خرید باسکول انجام می شود. خرید باسکول فرغون دار 250 کیلویی بسیار ساده و آسان است.
کارشناسان کسری باسکول بصورت تلفنی و حضوری در خرید باسکول و ارسال آن به هر صورت که شما راحتر باشید از صفر تا صد مسیر در کنار شما هستند. با ما خرید دلچسبی و با کیفیت را تجربه خواهید فرمود.

بیشتر بدانید:
باسکول فرغونی 250 کیلویی 1 چرخ را برای شناخت بیشتر شما شرح دادیم. اگر مقاله برایتان مفید است یا نقصی دارد که به شما در بدست آوردن یک نتیجه خوب کمک نمی کند، لطفا کامنت در زیر محتوی بگذارید. اینکار به ما کمک می کند تا اطلاعات بهتری برای مشتریان عزیزمان قرار دهیم.

راه تماس برای خرید باسکول فرغونی 250 کیلویی

 

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 5

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

ترازو نیز مانند باسکول برای توزین اجسام مایع‌، جامد و گار بکار می رود. فقط بدلیل توزین اجسام سبک از گرم تا 50 و 60 کیلوگرم با کلمه ترازو نامبرده می شوند. البته مرز خاصی هم از لحاظ ظرفیتی نمی توان قائل شد. گامی به باسکولت صنعتی 100 کیلوگرمی‌، ترازو 100 کیلویی گفته می شود.

باسکول جاده ای بدلیل حمل اجسام سنگین و بزرگ‌، با وسایل نقلیه مانند وانت‌، نیسان‌، خاور‌، کامیون تک‌، کامیون جفت‌، تریلی و دامپ تراک معادن، با کلمه جاده بکار برده می شودند.
باسکول های جاده ای بسته به وسیله نقلیه که روی کفی باسکول قرار می گیرند نامگذار شده اند. مانند باسکول وانت کش‌‌، باسکول نیسانی‌، باسکول خاورکش‌، باسکول کامیون کش‌‌، باسکول تریلی کش و باسکول دامپ تراکش غول آسا.

باسکول های جاده ای گاهی بر اساس وزنی که تحمل می کنند و ظرفیت بار مواد بعلاوه وزن وسیله حمل و نقل کالا نامگذاری می شوند. مانند باسکول 8تنی‌، باسکول 10تن‌، باسکول 20تنی‌، باسکول 30تن کامیون تک‌، باسکول 40 یا 50تن کامیون جفت و باسکول 60تن تریلی کش.
بهتر است بدانید باسکول دامپ تراک از 60 تن تا 100 یا 120 و حتی تا 200 تن سفارشی ساخته می شود.

باسکول جاده ای گاهی بر اساس ابعاد پلتفرم مانند 4 متری‌، 5 متری‌، 6 متری‌، 8 متر و 16 متری و گاهی بر اساس جنس سازه پلتفورم مانند باسکول بتنی پیش ساخته‌، باسکول فلزی یا تمام فلز نیز نامگذاری می شود.

انواع باسکول و ترازو بعد از شناخت تفاوت ها و انواع تولید شده که در فوق اشاره شده است‌، مطرح می شود. به صورت خلاصه انواع ترازو و باسکول را نام می بریم و برای اطلاعات بیشتر می توانید روی آن کلیک و به صفحه مورد نظر هدایت شوید.

باسکول و ترازو ⇓

باسکول های جاده ای ⇓

  • باسکول وانتی و نیسانی 8تن
  • باسکول نیسان کش 10 تن
  • باسکول خاور کش 20 تنی
  • باسکول تک کش 30 تن
  • باسکول کامیون کش 40 تنی
  • باسکول تریلی کش 50 تن یا باسکول تریلی کش 60 تنی
  • باسکول دامپ تراک

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
Call Now Buttonتماس بگیرید