باسکول فرغونی 300 کیلویی تک چرخ

باسکول فرغونی 300 کیلویی تک چرخ

باسکول و ترازو های دیجیتال‌، وسایل اندازه‌گیری وزن است که به طور عمومی در صنایع و مکان‌های دیگر استفاده می‌شود. باسکول فرغونی 300 کیلویی نیز جزء انواع باسکول های دیجیتال صنعتی است که کاربرد فراوانی بخصوص در مرغداری ها دارد. در ادامه به شرح باسکول فرغونی 300 کیلویی چیست؟ چه کاربردی دارد؟ مشخصات فنی آن چیست؟ می پردازیم.

نمایشگر باسکول فرغونی    باسکول فرغونی 300 کیلویی تک چرخ

کاسه فرقون باسکول فرغون کش 300 کیلویی    باسکول فرغون کش 300 کیلویی

نمایشگر باسکول فرغون کش 300 کیلویی تک چرخ    باسکول فرغونی 300 کیلویی

نمایشگر باسکول فرغونی 300 کیلویی تک چرخ    کاسه فرقون باسکول فرغونی 300 کیلویی

باسکول فرغون 300 کیلویی تک چرخ    باسکول فرغون کش 300 کیلویی 1 چرخ

باسکول فرغونی 300 کیلویی تک چرخ

یکی از نوع‌های باسکول‌ فرغونی‌، باسکول 300 کیلویی تک چرخ است که به آن ارابه تک چرخ 300 هم گفته می شود. این نوع باسکول به طور اختصاصی برای اندازه‌گیری وزن بار پرشده درفرغون‌ دیجیتال طراحی شده است. فرغون، یک دستگاه از جنس فلزی است که برای جا به جایی اشیاء استفاده می‌شود. فرغون باسکولی هیچ شباهتی به فرغون که صرفاً برای حمل مواد مختلف می باشد‌، ندارد.

بیشتر بدانید:
ظرفیت حجمی این باسکول 300 کیلویی برای خوراک دام حجیم مانند سویا‌، 100 تا 120 کیلو گرم می باشد.

مشخصات فنی باسکول فرغونی 300 کیلویی

اجزای تشکیل دهنده باسکول فرغونی 300 کیلویی دیجیتال همانند باسکول 250 کیلویی و 200 کیلویی فرغونی می باشد.
مشخصات فنی این باسکول به شرح ذیل می باشد:
بدنه باسکول فرغونی از جنس فلزی و محکم و بادوام است. به بدنه باسکول کاسه فرغون نیز می گویند.

نمایشگر باسکول فرغونی نیز از انواع مختلف موجود در بازار می باشد که وظیفه نشان دادن وزن حامل فرغون دیجیتال روی صفحه نمایش را بعهده دارد. از نوع دیجیتال می باشد.

قاب محافظ نمایشگر یا کابین نمایشگر باسکول که وظیفه محافظت صفحه نمایش از باد و باران‌، آفتا و ضربه و غیره را دارد.

لاستیک یا چرخ باسکول فرغونی 300 کیلویی 1 عدد می باشد که باید از جنس مقاوم و با کیفیت باشد. چرخ باسکول فرغونی چرخ های توپر یا تیوپ لس می باشد.

لودسل باسکول یا سنسور وزن Load cell که فشار وارده بر بدنه باسکول را به صورت سیگنال به صفحه نمایش ارسال و در نتیجه وزن نشان داده می شود. ترازو فرغونی 300 نیز باسکول تک لودسل است.

شاسی باسکول فرغونی که تمام اجزای فوق روی آن نصب و در نهایت باسکول ساخته می شود.

ساخت باسکول فرغونی وقتی به به پایان رسید حتماً و صددرصد باسکول بایستی با وزنه کالیبراسیون باسکول کالیبره و طبق استاندارد های مرسوم صفر شود و مناسب استفاده بشود.

مشخصات فنی باسکول فرغونی 300 کیلویی

کاربرد فرغون باسکول 300 کیلویی

فرغون باسکول 300 کیلویی یا فرغون ترازو دار 300 کیلوگرمی بیشتر در صنعت مرغداری و دامداری برای توزین خوراک دام استفاده می شود که گاهی به آن باسکول مرغداری هم گفته می شود. برخی موارد در کارگاه‌های صنعتی و کارگاه‌های ساختمانی استفاده می‌شود. هنگامی که مواد مختلف در محفظه یا کاسه فرغون قرار می گیرند‌، وزن آن به صورت دقیق نمایش داده می‌شود از اینرو به آن فرغون دیجیتال نیز می گویند.

استفاده از باسکول فرغونی کش 300 کیلویی در صنایع و کارگاه‌ها به دلیل دقت و قدرت اندازه‌گیری آنها بسیار مفید است. این باسکول ها از ابزارهایی هستند که به صورت روزانه استفاده می‌شوند و به کمک آنها می‌توان وزن اشیاء را به صورت دقیق و با قدرت بالا اندازه‌گیری کرد. علاوه بر این، باسکول فرغونی 300 کیلویی همچنین قابلیت اندازه‌گیری وزن مورد نیاز در محیط‌های صنعتی سنگین را نیز داراست.

با کسری باسکول تماس بگیرید    تماس با عبدالرضا کسری

ویژگی فرغون باسکول دار 300 کیلوگرمی

از ویژگی های باسکول فرغونی حمل آسان و کوچک بودن آنها می باشد. فرقون دیجیتالی به صورت یکپارچه و مستحکم ساخته شده است تا در مقابل ضربه و سایش مواد شیمیایی تحمل داشته و سریع خراب نشوند. چرخ باسکول هم کمک می کند تا بتوانند جابجایی بار را نیز انجام دهند.

راههای تماس برای باسکول فرغونی 300 کیلویی 1 چرخ

قیمت باسکول فرغونی 300 کیلو

فرغون باسکول دار همانطور در مقاله باسکول فرغون کش یا باسکول فرغونی به سمع نظرتان رسید‌، انواع مختلفی دارد. یکی از انواع آن 300 کیلویی می باشد. قیمت باسکول فرغونی 300 کیلو براساس برند سازنده آن‌، کیفیت ساخت آن‌، نرخ ارز و دلار و غیره متفاوت می باشد.

خرید باسکول فرغونی 300 کیلو گرمی

کسری باسکول همیشه در کنار شماست و نرخ خرید فروش باسکول فرغونی 300 کیلو گرمی را روزانه به بروز نموده و می تواند در اختیار مشتریان این محصول قرار بدهد.
مشاوره در خرید باسکول فرغون کش بدلیل تنوع این محصول بر اساس ظرفیت هایش‌، به شما کمک شایانی در انتخاب بهتر باسکول و قیمت مناسب با کیفیت می کند. کسری باسکول همراه همیشگی شماست.

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

ترازو نیز مانند باسکول برای توزین اجسام مایع‌، جامد و گار بکار می رود. فقط بدلیل توزین اجسام سبک از گرم تا 50 و 60 کیلوگرم با کلمه ترازو نامبرده می شوند. البته مرز خاصی هم از لحاظ ظرفیتی نمی توان قائل شد. گامی به باسکولت صنعتی 100 کیلوگرمی‌، ترازو 100 کیلویی گفته می شود.

باسکول جاده ای بدلیل حمل اجسام سنگین و بزرگ‌، با وسایل نقلیه مانند وانت‌، نیسان‌، خاور‌، کامیون تک‌، کامیون جفت‌، تریلی و دامپ تراک معادن، با کلمه جاده بکار برده می شودند.
باسکول های جاده ای بسته به وسیله نقلیه که روی کفی باسکول قرار می گیرند نامگذار شده اند. مانند باسکول وانت کش‌‌، باسکول نیسانی‌، باسکول خاورکش‌، باسکول کامیون کش‌‌، باسکول تریلی کش و باسکول دامپ تراکش غول آسا.

باسکول های جاده ای گاهی بر اساس وزنی که تحمل می کنند و ظرفیت بار مواد بعلاوه وزن وسیله حمل و نقل کالا نامگذاری می شوند. مانند باسکول 8تنی‌، باسکول 10تن‌، باسکول 20تنی‌، باسکول 30تن کامیون تک‌، باسکول 40 یا 50تن کامیون جفت و باسکول 60تن تریلی کش.
بهتر است بدانید باسکول دامپ تراک از 60 تن تا 100 یا 120 و حتی تا 200 تن سفارشی ساخته می شود.

باسکول جاده ای گاهی بر اساس ابعاد پلتفرم مانند 4 متری‌، 5 متری‌، 6 متری‌، 8 متر و 16 متری و گاهی بر اساس جنس سازه پلتفورم مانند باسکول بتنی پیش ساخته‌، باسکول فلزی یا تمام فلز نیز نامگذاری می شود.

انواع باسکول و ترازو بعد از شناخت تفاوت ها و انواع تولید شده که در فوق اشاره شده است‌، مطرح می شود. به صورت خلاصه انواع ترازو و باسکول را نام می بریم و برای اطلاعات بیشتر می توانید روی آن کلیک و به صفحه مورد نظر هدایت شوید.

باسکول و ترازو ⇓

باسکول های جاده ای ⇓

  • باسکول وانتی و نیسانی 8تن
  • باسکول نیسان کش 10 تن
  • باسکول خاور کش 20 تنی
  • باسکول تک کش 30 تن
  • باسکول کامیون کش 40 تنی
  • باسکول تریلی کش 50 تن یا باسکول تریلی کش 60 تنی
  • باسکول دامپ تراک

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
Call Now Buttonتماس بگیرید