باسکول فرغونی 500 کیلو

کاتالوگ باسکول فرغونی 500 کیلوباسکول فرغونی 500 کیلو مرغداری برای اندازه‌گیری وزن مواد و اشیاء با حداکثر وزن 500 کیلوگرم استفاده می‌شود. این نوع باسکول‌ها عموماً در صنعت مرغداری و دام و طیور‌ برای توزین خوراک دام‌،، کشاورزی، تجارت و سایر حوزه‌هایی که نیاز به اندازه‌گیری وزن بارها و اشیا در مقیاس کیلوگرم دارند، استفاده می‌شوند.

 

باسکول فرغونی 500 کیلو    فرغون چهار چرخ کمپرسی 500 کیلو

فرغون چهار چرخ کمپرسی 500 کیلو    باسکول فرغون کش 500 کیلویی کمپرسی دیجیتال

فرغون دیجیتال 500 کیلویی کمپرسی دیجیتال    فرغون دیجیتال 500 کیلویی کمپرسی دیجیتال

فرغون باسکول دار 500 کیلویی کمپرسی دیجیتال

باسکول فرغونی 500 کیلو چهار چرخ یا فرغون کمپرسی

فرغون چهار چرخ کمپرسی یکی دیگر از نامهای باسکول فرغونی 500 کیلویی می باشد‌. این فرغون باسکولی با مخزن 500 کیلو و با ظرفیت حجمی 220 تا 250 کیلو گزینه ایی مناسب برای تعیین جیره غذایی خوراک دام و طیور‌، در مرغداری ها و گاوداری ها‌، در صنعت ساخت و ساز برای توزین وزن مصالح ساختمانی و حمل آنها‌، در صنعت فلزات و کارگاه های کوچک کاربرد فوق العاده بالایی دارد. بخاطر درب اهرمی ریزش خوراک دام مرغداری ها یا گاوداری ها بسهولت انجام می شود. به همین دلیل به آن فرغون درب اهرمی کمپرسی دیجیتال هم گفته می شود.

فرغون باسکول دار چهار چرخ هیچ شباهتی به فرغون که صرفاً برای جابجایی و حمل بار استفاده می شود‌، ندارد. این نوع باسکول به طور اختصاصی برای اندازه‌گیری وزن بار پرشده در واگن فرغون تا حداکثر 250 کیلو طراحی شده است. در ادامه به شرح مشخصات و اجزای تشکیل دهنده فرغون کمپرسی دیجیتال 500 کیلو می پردازیم.

بیشتر بدانید:
ظرفیت حجمی باسکول فرغونی 500 کیلویی کمپرسی دیجیتال‌، برای خوراک دام حجیم در مرغداری ها و دامداری ها‌، مانند سویا‌، 220 تا 250 کیلو گرم است.

مشخصات فنی باسکول فرغونی 500 کیلو کمپرسی دیجیتال

باسکول فرغونی 500 کیلو به طور عمومی شامل دو قسمت اصلی الکترونیکی  است: سنسور وزن و دستگاه خواندن و نمایش وزن.

لودسل باسکول Load Cell‌: همان حسگر وزن است که مسئولیت تعیین فشار وارد بر بدنه یا واگن را دارد که به صورت سیگنال به نمایشگر باسکول می فرستد و نتیجه به صورت اعداد دیجیتالی روی نشاندهنده دیده می شود. این نتیجه همان وزن بار داخل محفظه فرقون کمپرسی است.

نمایشگر باسکول فرغونی‌: باسکول فرغونی 500 کیلو معمولاً دارای صفحه نمایش دیجیتالی است که وزن را به صورت دقیق و واضح نشان می‌دهد.

بخش مکانیکی فرغون کمپرسی 500 کیلو به طور کل از اجزای تشکیل دهنده ی ذیل تولید و تهیه می شود:

بدنه باسکول فرغونی‌: باسکول‌های فرغونی 500 کیلو معمولاً با کیفیت بالا و دقت بالایی ساخته می‌شوند، تا بتوانند کاربردهای مختلفی را انجام دهند. بدنه باسکول‌های فرغونی اغلب از مواد مقاومی مانند فولاد یا آهنساخته شده‌اند و دارای استحکام و پایداری بالا هستند. ضد آب و گرد و غبار بودن نیز از ویژگی‌های این باسکول‌ها هستند که آن‌ها را قابل استفاده در شرایط مختلف می‌کند.

شاسی باسکول فرغونی: انواع فرغون باسکول دار تولید می شود که همگی نیازمند فونداسیون یا شاسی محکم و با دوام هستند. تمام اجزای تشکیل دهنده فرغون باسکولی ها روی شاسی آن قرار می گیرند و نصب وپیاده سازی می شوند. محکم بودن‌، ضد ضربه بودن و مقاومت در برابر سایش مواد شیمیایی و غیره از جمله ویژگی های باسکول فرغونی می باشد.

چرخ یا لاستیک باسکول فرغونی: باسکول فرغونی 500 کیلو دارای 4 چرخ می باشد که چرخ های عقب گردان است. چرخ دایکاست عقب بسیار مقاوم در برابر اصطکاک با زمین می باشد.

کاور نمایشگر باسکول فرغونی: کاور نمایشگر باسکول یا قاب محافظ نمایشگر باسکول برای حفاظت صفحه نمایش می باشد. ممکن است باسکول کله کرده و سقوط کند یا در معرض گرد و خاک و باد و باران و برف و آفتاب قرار گیرد و یا بی احتیاطی هایی که در محل کار معمولاً رخ می دهد‌، گریبان باسکول کمپرسی را بگیرد.

ساخت باسکول فرغونی‌: تولید باسکول کمپرسی وقتی به اتمام رسید‌، صددرصد باسکول بایستی با وزنه کالیبراسیون باسکول و طبق استانداردهای مرسوم کالیبره و آماده بهره برداری شود.

ویژگی و مشخصات باسکول فرغونی 500 کیلو

کاربرد فرغون کمپرسی 500 کیلویی

باسکول‌های فرغونی 500 کیلو معمولاً با کیفیت بالا و دقت بالایی ساخته می‌شوند، تا بتوانند کاربردهای مختلفی را انجام دهند.باسکول فرغونی 500 کیلو به دلیل قدرت و دقت خود، در صنایع مختلف استفاده می‌شود. در صنایع دام و طیور‌، در مرغداری و گاوداری ها برای توزین و تهیه خوراک دام با اندازه های دقیق تعیین شده که دقت وزن کشی در آنجا بسیار مهم است‌، در صنعت، باسکول‌های فرغونی برای اندازه‌گیری وزن اجسام سنگین تا 250 کیلو گرم مانند تیرها، قطعات فلزی و مواد ساختمانی استفاده می‌شوند. در کشاورزی، باسکول‌های فرغونی برای اندازه‌گیری وزن محصولات کشاورزی مانند برنج، گندم و غلات کاربرد دارند. در تجارت نیز، فرغون کمپرسی 500 کیلویی برای اندازه‌گیری وزن بارها و کالاها در انبارها، سوپرمارکت‌ها و تجارت‌های عمده‌فروشی استفاده می‌شوند.

می بینید که کاربرد فرغون کمپرسی چهار چرخ در صنایع مختلف بسیار دارای اهمیت است. باسکول فرغونی 500 کیلو با دقت و قدرت خود، یک ابزار مهم در اندازه‌گیری وزن اشیا در صنایع مختلف است. استفاده از این باسکول‌ها به دقت و صحت اندازه‌گیری وزن کمک می‌کند و در نتیجه، کیفیت و کارایی کالاها و محصولات را افزایش می‌دهد.راه تماس با عبدالرضا کسری برای خرید باسکول فرغونی 500 کیلوراه تماس با عبدالرضا کسری برای خرید باسکول فرغونی 500 کیلو

ویژگی فرغون باسکولی 500 کیلوگرمی

از ویژگی های فرغون باسکولی 500 کیلوگرمی‌، چهار چرخ بودن آن است. چرخدار بودن باسکول فرغونی 500 کیلو بخصوص اینکه 2 چرخ عقب گردان و تیوپ لس است‌، حمل بسیار آسان دستگاه بعلاوه بار حاملش  را به همراه دارد. فرغون چهار چرخ کمپرسی  به صورت یکپارچه و مستحکم ساخته شده است تا در مقابل ضربه و سایش مواد شیمیایی تحمل داشته و سریع خراب نشوند. پوشش رنگ چکشی صنعتی بدنه و شاسی باسکول هم در دوام آن اثر دارد و به مرور زمان هم دچار پوسته پوسته شدن یا خط و خش نمی شود.

مشخص است بعد از شناخت باسکول فرغونی مورد نظرتان‌، انتخاب و قیمت و در نهایت خرید باسکول مهم می شود. در ادامه به بحث قیمت باسکول فرغون کمپرسی 500 کیلو نیز می پردازیم. با ما همراه باشید.

قیمت باسکول فرغونی 500 کیلو

قیمت باسکول فرغونی 500 کیلو

فرغون باسکولی همانطور که در مقاله باسکول فرغون کش یا باسکول فرغونی توضیح کامل ظرفیت ها داده شده است، انواع مختلفی دارد. یکی از انواع آن باسکول فرغونی 500 کیلو می باشد. همانطور که گفته شد این دستگاه در مرغداری ها به وفور کاربرد دارد و قیمت فرغون دیجیتال مرغداری به ظرفیت آن بستگی دارد.

قیمت باسکول کمپرسی دیجیتال 500 کیلو با تغییرات اقتصادی مانند نرخ دلار‌، آهن و فولاد‌، لودسل یا سنسور وزن‌، هزینه های سربار و غیره ممکن است تغییر کند.

در سایت کسری باسکول قیمت ها بروز شده و قیمت باسکول فرغونی 500 کیلو تنها با یک تماس تلفنی به شما اعلام می شود.

راه های تماس برای خرید باسکول فرغونی 500 کیلو

خرید باسکول فرغونی 500 کیلوگرمی

اتفاقی که بعد از شناخت مشتری از انواع باسکول فرغون و تشخیص نیاز سازمانش می افتد‌، دانستن قیمت باسکول و خرید باسکول فرغونی 500 کیلوگرمی‌ است.

شما می توانید تمام مراحل شناخت‌، انتخا‌ب‌ و خرید فرغون دیجیتال خاص سازمانتان را کنار مشاوره گرفتن از متخصصان ما در کسری باسکول به سرانجام برسانید.

بدلیل تنوع باسکول های فرغونی مشاوره در خرید باسکول فرغون تان‌، بهترین انتخاب و با کیفیت ترین محصول با قیمت مناسب‌، همراه با داشتن استانداردهای مورد نظر سازمان مربوطه‌، را می توانید تجربه کنید. کسری باسکول همیشه در کنار شما هست.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

ترازو نیز مانند باسکول برای توزین اجسام مایع‌، جامد و گار بکار می رود. فقط بدلیل توزین اجسام سبک از گرم تا 50 و 60 کیلوگرم با کلمه ترازو نامبرده می شوند. البته مرز خاصی هم از لحاظ ظرفیتی نمی توان قائل شد. گامی به باسکولت صنعتی 100 کیلوگرمی‌، ترازو 100 کیلویی گفته می شود.

باسکول جاده ای بدلیل حمل اجسام سنگین و بزرگ‌، با وسایل نقلیه مانند وانت‌، نیسان‌، خاور‌، کامیون تک‌، کامیون جفت‌، تریلی و دامپ تراک معادن، با کلمه جاده بکار برده می شودند.
باسکول های جاده ای بسته به وسیله نقلیه که روی کفی باسکول قرار می گیرند نامگذار شده اند. مانند باسکول وانت کش‌‌، باسکول نیسانی‌، باسکول خاورکش‌، باسکول کامیون کش‌‌، باسکول تریلی کش و باسکول دامپ تراکش غول آسا.

باسکول های جاده ای گاهی بر اساس وزنی که تحمل می کنند و ظرفیت بار مواد بعلاوه وزن وسیله حمل و نقل کالا نامگذاری می شوند. مانند باسکول 8تنی‌، باسکول 10تن‌، باسکول 20تنی‌، باسکول 30تن کامیون تک‌، باسکول 40 یا 50تن کامیون جفت و باسکول 60تن تریلی کش.
بهتر است بدانید باسکول دامپ تراک از 60 تن تا 100 یا 120 و حتی تا 200 تن سفارشی ساخته می شود.

باسکول جاده ای گاهی بر اساس ابعاد پلتفرم مانند 4 متری‌، 5 متری‌، 6 متری‌، 8 متر و 16 متری و گاهی بر اساس جنس سازه پلتفورم مانند باسکول بتنی پیش ساخته‌، باسکول فلزی یا تمام فلز نیز نامگذاری می شود.

انواع باسکول و ترازو بعد از شناخت تفاوت ها و انواع تولید شده که در فوق اشاره شده است‌، مطرح می شود. به صورت خلاصه انواع ترازو و باسکول را نام می بریم و برای اطلاعات بیشتر می توانید روی آن کلیک و به صفحه مورد نظر هدایت شوید.

باسکول و ترازو ⇓

باسکول های جاده ای ⇓

  • باسکول وانتی و نیسانی 8تن
  • باسکول نیسان کش 10 تن
  • باسکول خاور کش 20 تنی
  • باسکول تک کش 30 تن
  • باسکول کامیون کش 40 تنی
  • باسکول تریلی کش 50 تن یا باسکول تریلی کش 60 تنی
  • باسکول دامپ تراک

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
Call Now Buttonتماس بگیرید