باسکول فرغونی 700 کیلو ۴ چرخ

باسکول فرغونی ۷۰۰ کیلو ۴ چرخیکی از انواع باسکول های فرغون کمپرسی دیجیتال‌، باسکول فرغونی 700 کیلو 4 چرخ می باشد. دقت باسکول‌‌، ابعاد کف لگن، عمق محفظه‌ ظرفیت حجمی فرغون کمپرسی درب اهرمی در کاتالوگ فوق شرح داده شده است. برای توزین و وزن‌گیری دقیق 700 کیلوگرم در باسکول فرغونی‌، بایستی مراحلی را طی کنید که در ادامه به شرح کامل آن می پردازیم.

باسکول فرغونی 700 کیلو 4 چرخ    باسکول فرغونی 700 کیلو 4 چرخ درب اهرمی

باسکول فرغونی 700 کیلو 4 چرخ درب اهرمی    فرغون کمپرسی 700 کیلو 4 چرخ درب اهرمی

فرغون کمپرسی 700 کیلو 4 چرخ درب اهرمی

باسکول فرغونی 700 کیلو 4 چرخ چیست؟

باسکول فرغون کش دیجیتال‌، از انواع باسکول صنعتی می باشد. باسکول 700 کیلو یک نوع باسکول فرغونی چرخدار می باشد. 4 چرخ این باسکول برای جابجایی و کاربری راحتر باسکول است. به آن حتی فرغون 4 چرخ اهرمی و فرغون درب اهرمی گفته می شود.

بیشتر بدانید:
باسکول فرغونی 700 کیلو 4 چرخ به باسکول فرغون کمپرسی درب اهرمی نیز معروف است. بدلیل عملکرد مشابه اش با ماشین کامیون کمپرسی که دارای درب باز شونده بوسیله اهرم می باشد و خروج مواد براحتی انجام می شود.

وزن گیری و توزین باسکول فرغونی 700 کیلویی

برای وزن‌گیری دقیق 700 کیلوگرم در باسکول فرغونی، می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

1. معیارزنی: قبل از شروع به وزن‌گیری، اطمینان حاصل کنید که باسکول کالیبره شده است. برای این کار، از یک وزن معیار با وزن دقیق بنام وزنه کالیبراسیون استفاده کنید و باسکول را بر اساس این وزن کالیبره کنید.

بیشتر بدانید:
این روش کالیبره باسکول فرغونی‌، برای انواع باسکول فرغون دار دیجیتال حتماً بایستی انجام شود.

2. تهیه سطح صاف: برای دقت بیشتر در وزن‌گیری، باسکول را بر روی سطح صاف قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که همه پایه‌های باسکول به طور یکنواخت روی سطح قرار دارند.

3. توزیع وزن: وزن 700 کیلوگرم را به چند بخش تقسیم کنید و اجسام را به صورت مناسب در باسکول قرار دهید. توجه کنید که وزن هر بخش به طور یکنواخت توزیع شده و به تعادل برسد. (این بخش برای توزین بار بصورت فله ای می باشد که مواد غیر پودری و غیر گرانولی هستند)

4. خواندن نمایشگر: بعد از قرار دادن اجسام در باسکول، نمایشگر باسکول را بررسی کنید و وزن را خوانده و ثبت کنید. در صورتی که نمایشگر دارای ارقام اعشاری است، می‌توانید تا یک رقم اعشاری خوانده و وزن را دقیق‌تر تخمین بزنید.

5. بررسی و ثبت نتایج: پس از خواندن وزن، اطمینان حاصل کنید که باسکول در حالت ثابت قرار دارد و وزن ثابت است. سپس وزن را ثبت کرده و به ذخیره‌سازی داده‌ها پرداخته و اطمینان حاصل کنید که اطلاعات به درستی ذخیره شده است.

با اجرای این مراحل و رعایت دقیق مراحل کالیبره کردن و استفاده از این مراحل، می‌توانید وزن دقیق 700 کیلوگرم را در باسکول فرغونی به دست آورید. اما بهتر است به استانداردها و راهنمایی‌های تولید کننده باسکول مراجعه کنید تا از درستی انجام این مراحل اطمینان حاصل کنید. همچنین، برای دقت بیشتر در وزن‌گیری، می‌توانید از تکنیک‌های دیگری مانند انجام چندین مرتبه وزن‌گیری و میانگین‌گیری استفاده کنید.

مشخصات باسکول فرغونی 700 کیلو

باسکول فرغونی 700 کیلو مشخصات خاص و عام خود را دارد که به آن اشاره می شود:

بیشتر بدانید:
مشخصات خاص باسکول فرغونی 700 کیلو  مانند ظرفیت حجمی 400 تا 420 کیلوگرم برای خوراک دام و دان مرغ در صنعت مرغداری گوشتی و تخم ریز می باشد.

مشخصات باسکول فرغونی بطور عمومی مشابه انواع دیگر فرغون های دیجیتال می باشد.

  • بدنه باسکول فرغونی‌: از جنس فلزاتی مانند آهن و فولاد است که آنرا بسیار مقاوم و محکم در مقابل ضربات و عوامل محیطی می کند.
  • فونداسیون یا شاسی باسکول: که از همان آهن و فولاد است و کلیه اجزای تشکیل دهنده باسکول فرغونی روی آن نصب و تنظیم می شود.
  • چرخ باسکول فرغونی‌: همانطور که گفته شد فرغون دیجیتال 700 کیلو 4 چرخ دارد که بایستی به دلیل کاربرد در زمینهای ناهموار و بار سنگین بسیار مقاوم باشد.
  • قاب نمایشگر یا کاور نمایشگر باسکول: جعبه ایی که محافظ نمایشگر باسکول است و در برابر سرما‌، گرما‌، باد و باران و برف‌، ضربات ناگهانی هنگام کار و دیگر عوامل آنرا نگهداری می کند. محفظه نمایشگر باسکول فرغونی هم گفته می شود.
  • نمایشگر باسکول فرغونی: که وظیفه نمایش دادن وزن دقیق بصورت اعداد و دیجیت را دارد.
  • لودسل باسکول فرغونی: که ارسال سیگنال بر اثر فشار وارده بر بدنه یا لگن باسکول فرغونی و کف باسکول را به نشاندهنده دیجیتالی دارد.
  • ساخت باسکول فرغونی‌: بعد از جمع کردن اجزای فوق و سپس نصب آن روی شاسی و فونداسیون فرغون دیجیتالی‌، در واقع ساخت باسکول فرغونی تمام می شود. بعد از ساخت‌، کالیبراسیون باسکول حتماً باید با وزنه کالیبراسیون باسکول‌ انجام شود و مورد استفاده قرار بگیرد.

راه تماس با عبدالرضا کسری برای خرید باسکول فرغونی 700 کیلو

کاربرد فرغون باسکولی 700 کیلو

کاربرد انواع باسکول های فرغون دار در تمام صنایع از جمله صنعت مرغداری و گاوداری می باشد. فرغون باسکول 700 کیلو چهار چرخ با ظرفیت حجمی 400 کیلویی تا 420 کیلوگرمی نیز در صنعت دام و طیور برای تهیه خوراک دام و جیره بندی غذای دان مرغ بسیار پر اهمیت می باشد. در ادامه به صورت خلاصه کاربرد فرغون های دیجیتال یا فرغون درب اهرمی‌، در صنایع مختلف به سمع نظرتان می رسد.

استفاده باسکول فرغونی در صنایع مختلف‌:

  • مناسب و بسیار کاربردی جهت تهیه‌، توزیع و ترکیب خوراک دام در گاوداری ها
  • مناسب و بسیار مهم برای ترکیب دقیق دان در مرغداری های گوشتی و توزیع در محلهای تعیین شده در سالن مرغداری
  • مورد استفاده در صنعت دام و طیور جهت پرورش آنها
  • موارد استفاده مختلف در گلخانه ها برای جمع کردن محصول
  • مزارع پرورش ماهی و شیلات
  • مورد استفاده مختلف در صنعت ساخت و ساز و مناسب برای توزین و حمل مصالح ساختمانی
  • مناسب جهت انبارهای مختلف مانند خشکبار‌‌، برنج در شالی کوبی ها‌، حبوبات و بوجاری در صنعت بسته بندی موادغذایی

باسکول فرغونی 700 کیلو 4 چرخ درب اهرمی

ویژگی فرغون کمپرسی 700 کیلو چهار چرخ

از ویژگی های فرغون دیجیتال 700 کیلو کاربری راحت و چرخدار بودن فرغون کمپرسی است و ظرفیت 700 کیلو که بسیار حجم مناسبی در صنایع فوق می باشد. این موارد کمک شایانی به مرغداری ها‌، گاوداری ها‌، شالی کوبی ها‌‌، صنایع عمرانی و شیلات‌، کارگاههای تولید و انبار ها می کند.

از دیگر ویژگی های مهم فرغون باسکولی های دیجیتال‌، توزین دقیق و دقت بالای باسکول‌، نمایشگر های led و lcd و کار با برق و باطری می باشد. کار با باطری در زمانهای که باسکول دور از محل پریز برق می باشد و یا در طول روز دائم جابجا می شود‌، بسیار مفید است.

مزیت بسیار مهم باسکول فرغونی 700 کیلو‌، ساده و آسان کار کردن با باسکول است.

به هر حال خریداران باسکول های فرغون کش یا فرغون باسکولی 700 کیلویی کمپرسی‌، بعد از شناخت کامل‌، قیمت باسکول را می پرسند. در ادامه نکات قیمت باسکول خدمتتان تقدیم می شود.

راه تماس شماره ثابت عبدالرضا کسری

قیمت فرغون باسکولی 700 کیلویی

فرغون باسکول دار انواع مختلفی دارد که در مقاله باسکول فرغونی و یا باسکول فرغون کش‌، ظرفیت های مختلف نامبرده شده است و به مقالات مرتبط لینک شده است. پس قیمت انواع فرغون های دیجیتالی با توجه به ظرفیت آنها بایستی متفاوت باشد.

علاوه بر ظرفیت انواع باسکول فرغونی‌، مسائل اقتصادی مانند نرخ آهن و ارز‌، شرایط محیطی و غیره نیز می تواند در قیمت فرغون دیجیتالی اثر گذار باشد.

به همین دلیل بهتر است صفر تا صد مراحل شناخت تا استعلام قیمت فرغون باسکولی 700 کیلویی را از کسری باسکول مشاوره بگیرید.

بعد از تعیین و انتخاب باسکول 700 کیلویی درب اهرمی کمپرسی دیجیتال‌، استعلام قیمت باسکول فرغونی 700 کیلو و سوالات متعدد‌، نوبت به خرید باسکول فرغونی 700 کیلو 4 چرخ می رسد. با ما همراه باشید.

راههای تماس برای باسکول فرغونی 700 کیلویی چهار چرخ

خرید فرغون باسکول 700 کیلوگرم

همانطور که اشاره شده پس از انتخاب‌، استعلام قیمت‌ و تایید مدل 700 کیلو، مراحل خرید باسکول فرغونی مورد توجه قرار می گیرد. مراحل خرید فرغون باسکول 700 کیلوگرم از واریز پول‌، تایید مالی شروع و به ارسال آن تا مقصد مشتری ختم می شود و ادامه گارانتی ها و خدمات پس از فروش و پشتیبانی شروع و ادامه خواهد داشت.

کارشناسان کسری باسکول در تمام مراحل از ابتدا تا انتها یعنی مشاوره برای یک انتخاب دلچسب و با کیفیت تا پشتیبانی در طی سالها با شما همراه هستند. ما فقط فروش باسکول را بعهده نمی گیریم بلکه تمام مراحل پشتیبانی باسکول با ماست.

شما در کسری باسکول تجربه عالی ای یک خرید فوق العاده را تجربه خواهید کرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

ترازو نیز مانند باسکول برای توزین اجسام مایع‌، جامد و گار بکار می رود. فقط بدلیل توزین اجسام سبک از گرم تا 50 و 60 کیلوگرم با کلمه ترازو نامبرده می شوند. البته مرز خاصی هم از لحاظ ظرفیتی نمی توان قائل شد. گامی به باسکولت صنعتی 100 کیلوگرمی‌، ترازو 100 کیلویی گفته می شود.

باسکول جاده ای بدلیل حمل اجسام سنگین و بزرگ‌، با وسایل نقلیه مانند وانت‌، نیسان‌، خاور‌، کامیون تک‌، کامیون جفت‌، تریلی و دامپ تراک معادن، با کلمه جاده بکار برده می شودند.
باسکول های جاده ای بسته به وسیله نقلیه که روی کفی باسکول قرار می گیرند نامگذار شده اند. مانند باسکول وانت کش‌‌، باسکول نیسانی‌، باسکول خاورکش‌، باسکول کامیون کش‌‌، باسکول تریلی کش و باسکول دامپ تراکش غول آسا.

باسکول های جاده ای گاهی بر اساس وزنی که تحمل می کنند و ظرفیت بار مواد بعلاوه وزن وسیله حمل و نقل کالا نامگذاری می شوند. مانند باسکول 8تنی‌، باسکول 10تن‌، باسکول 20تنی‌، باسکول 30تن کامیون تک‌، باسکول 40 یا 50تن کامیون جفت و باسکول 60تن تریلی کش.
بهتر است بدانید باسکول دامپ تراک از 60 تن تا 100 یا 120 و حتی تا 200 تن سفارشی ساخته می شود.

باسکول جاده ای گاهی بر اساس ابعاد پلتفرم مانند 4 متری‌، 5 متری‌، 6 متری‌، 8 متر و 16 متری و گاهی بر اساس جنس سازه پلتفورم مانند باسکول بتنی پیش ساخته‌، باسکول فلزی یا تمام فلز نیز نامگذاری می شود.

انواع باسکول و ترازو بعد از شناخت تفاوت ها و انواع تولید شده که در فوق اشاره شده است‌، مطرح می شود. به صورت خلاصه انواع ترازو و باسکول را نام می بریم و برای اطلاعات بیشتر می توانید روی آن کلیک و به صفحه مورد نظر هدایت شوید.

باسکول و ترازو ⇓

باسکول های جاده ای ⇓

  • باسکول وانتی و نیسانی 8تن
  • باسکول نیسان کش 10 تن
  • باسکول خاور کش 20 تنی
  • باسکول تک کش 30 تن
  • باسکول کامیون کش 40 تنی
  • باسکول تریلی کش 50 تن یا باسکول تریلی کش 60 تنی
  • باسکول دامپ تراک

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
Call Now Buttonتماس بگیرید