قیمت ترازوی وزن دیجیتال همراه مسابقات باشگاهی

قیمت ترازوی وزن دیجیتال همراه مسابقات باشگاهی

قیمت ترازوی وزن دیجیتال همراه 9/700/000 هزار تومان است (دی ماه سال 1402). ترازو وزن همراه‌، مخصوص وزن کشی ورزشکاران شاخه های مختلف ورزشی‌، در مسابقات باشگاهی و کشوری می باشد. این ترازو جایگزین مناسبی برای باسکول های وزن مسابقات از نوع سامسونتی است که بدلیل حمل در کیف کوله پشتی جابجایی آن بسیار آسانتر است. راه تماس با عبدالرضا کسری تاجر باسکول

ترازو وزن برای توزین انسان‌، دارای صفحه کفی بسیار محکم و قوی شبیه مدل dt-102 دنا توزین است. از لودسل برای تعیین وزن استفاده می شود و نمایشگر توسط سیم به کفی وصل است.

ترازوی وزن دیجیتال همراه چیست؟

ترازوی وزن دیجیتال یعنی ترازوی هایی که وزن کشی یا توزین انسان را با استفاده از حسگر وزن یا لودسل Load Cell انجام می دهند و برای نمایش اطلاعات وزن فرد از نمایشگر یا نشاندهنده Indicator می کنند.

انواع ترازوی وزن دیجیتال عبارتند از:

  • ترازوی وزن کشی خانگی که از صفحه ای با لودسل زیر آن و نمایشگر کوچک روی آن ساخته می شود.
بیشتر بدانید:
به این ترازو ها ترازوی حمامی یا زیرپایی یا کفی و ترازوی وزن کشی هم گفته می شود.

ترازوی وزن دیجیتال و عقربه ای خانگی و زیرپایی

  • ترازوی وزن دیجیتال همراه دنا توزین که صفحه ای مقاوم و محکم فلزی‌ که پوشیده از تسمه تردمیل است و لودسل یا سنسور وزن Load Cell به همراه نمایشگر واضح و بزرگ ساخت دنا توزین دارد. نمایشگر توسط سیم به بدنه لودسل وصل می شود. ویژگی های ذیل را داراست:
    • 2 سال گارانتی که نشانه کیفیت بالای ترازوی وزن دیجیتال است.
    • 15 سال خدمات پس از فروش که یعنی همیشه در کنارتان هستیم.
    • خرید اسان بصورت حضوری و تلفنی
    • استفاده از منبع تغذیه 9 ولت
    • بسیار شیک و زیبا
    • قابل حمل و جابجایی آسان با کیف کوله پشتی مناسب لپ تاپ
    • مخصوص مسابقات ورزشی

ترازوی وزن دیجیتال همراه با کیف کوله پشتی

ترازوی وزن دیجیتال همراه با کیف کوله پشتی

  • ترازوی وزن dt-102 دنا توزین که شبیه ترازوی وزن دیجیتال همراه است، تنها فرقشان این است که نمایشگر روی ستون یا علمک قرار گرفته و در معرض دید مشتری یا ورزشکار قرار دارد. این ترازو می تواند قد سنج خط کشی مدرج پزشکی هم داشته باشد. در نتیجه ترازو برای اندازه گیری قد و سنجش وزن انسان تواماً به کار می رود.

ترازوی وزن DT-102H دنا توزین

بیشتر بدانید:
به این ترازو ها ترازوی قد و وزن Dt-102H دنا توزین و ترازوی وزن ایستاده نیز می گویند.
  • ترازو وزن با قد سنج اولتراسونیک دیجیتالی که مانند ترازو وزن dt-102h است ولی بجای قد سنج مکانیکی از قدسنج با تکنولوژی اشعه اولتراسونیک تولید می شود. این اشعه برای انسان ضرری ندارد و در دستگاه های سونوگرافی استفاده می شود. این مدل ترازوی قد و وزن Hbmi است. مدل Hbmi می تواند پرینتر و ریموت کنترل هم اضافه شود که به مدل Hbmi-rp موسوم است.

ترازوی قد و وزن دیجیتال hbmi-rp

قیمت ترازوی وزن دیجیتال همراه مسابقات

قیمت ترازوی های وزن دیجیتال همانطور که در بالا اعلام کردیم نیازمند یک لیست قیمت می باشد. زیرا مثلا ترازو وزن خانگی صدها مدل و برند و قیمت دارد.

یا ترازوی وزن دیجیتال دنا توزین اگر به همراه قد سنج مکانیکی یا اولتراسونیک باشد، پرینتر دار و یا ریموت کنترل دار‌، در مدل hbmi باشد. قیمت ترازوی وزن دیجیتال کاملاً متفاوت می شود.

شما بهتر است با یک تماس تلفنی هم مشاوره جهت انتخاب و تهیه ترازوی مناسب باشگاه یا محل کارتان را بگیرید، هم استعلام قیمت ترازوی دیجیتال مورد نظرتان را داشته باشید و هم خرید را به صورتی راحت انجام دهید.

بیشتر بدانید:
قیمت ترازوی وزن دیجیتال همراه مسابقات هم در ابتدای مقاله اعلام کردیم که بهتر است حتماً تماس تلفنی را انجام دهید تا اگر تغییری در قیمت در طول زمان داشتیم به شما اعلام شود.

تماس با مهندس غبرائی برای قیمت ترازوی وزن دیجیتال

خرید ترازوی وزن دیجیتال همراه مسابقات

بعد از گرفتن مشاوره ترازو‌، انتخاب راحت از میان انواع ترازوی وزن دیجیتال که شرح دادیم‌ و بدست آوردن قیمت محصول مورد نظرتان‌، نوبت به خرید ترازوی مناسب کارتان می رسد.

خرید ترازوی وزن دیجیتال همراه مسابقات هم مانند بقیه انواع ترازوی وزن‌، بسیار ساده انجام می شود،

پروسه خرید به دو صورت کلی یا بصورت حضوری و یا بصورت تلفنی و آنلاین است که در ادامه به صورت مختصر شرح دادیم:

  1. خرید حضوری زمانی است که شما به محل فروش ترازو تشریف می آورید. وجه ترازو وزن کشی مورد نظرتان را پرداخت می کنید.
  2. خرید تلفنی که فیش واریز وجه خرید تان را از طریق یکی از شبکه های اجتماعی ارسال می فرمایید. بعد از تایید مالی‌، شرکت کسری باسکول دستور خروج انبار را می گیرد و از شما هم آدرس ارسال بار را می خواهد. خب کار تمام است‌، بارتان به مقصد فرستاده می شود.

راه تماس مهندس غبرائی برای قیمت ترازوی وزن دیجیتال

بعد از واریز وجه نقد باسکول به هر دو شکل فوق، کار ما شروع می شود و کلیه موارد ذیل برعهده ماست:

  • ارسال بار
  • رسیدن آن به صورت سالم بدست مشتری
  • کمک در راه اندازی و نصب آن (که البته بسیار ساده است و تلفنی انجام می شود)
  • گارانتی 2 سال
  • خدمات پس از فروش 15 سال

می بینید که خرید باسکول و ترازوی وزن کشی انسان بسیار ساده است. شما می توانید با ما یک تجربه عالی از خرید ترازوی وزن دیجیتال همراه را داشته باشید.

فیلم ذیل در ارتباط با بررسی قد و وزن مردان و زنان در جهان است. تماشای آن خالی از لطف نیست.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

ترازو نیز مانند باسکول برای توزین اجسام مایع‌، جامد و گار بکار می رود. فقط بدلیل توزین اجسام سبک از گرم تا 50 و 60 کیلوگرم با کلمه ترازو نامبرده می شوند. البته مرز خاصی هم از لحاظ ظرفیتی نمی توان قائل شد. گامی به باسکولت صنعتی 100 کیلوگرمی‌، ترازو 100 کیلویی گفته می شود.

باسکول جاده ای بدلیل حمل اجسام سنگین و بزرگ‌، با وسایل نقلیه مانند وانت‌، نیسان‌، خاور‌، کامیون تک‌، کامیون جفت‌، تریلی و دامپ تراک معادن، با کلمه جاده بکار برده می شودند.
باسکول های جاده ای بسته به وسیله نقلیه که روی کفی باسکول قرار می گیرند نامگذار شده اند. مانند باسکول وانت کش‌‌، باسکول نیسانی‌، باسکول خاورکش‌، باسکول کامیون کش‌‌، باسکول تریلی کش و باسکول دامپ تراکش غول آسا.

باسکول های جاده ای گاهی بر اساس وزنی که تحمل می کنند و ظرفیت بار مواد بعلاوه وزن وسیله حمل و نقل کالا نامگذاری می شوند. مانند باسکول 8تنی‌، باسکول 10تن‌، باسکول 20تنی‌، باسکول 30تن کامیون تک‌، باسکول 40 یا 50تن کامیون جفت و باسکول 60تن تریلی کش.
بهتر است بدانید باسکول دامپ تراک از 60 تن تا 100 یا 120 و حتی تا 200 تن سفارشی ساخته می شود.

باسکول جاده ای گاهی بر اساس ابعاد پلتفرم مانند 4 متری‌، 5 متری‌، 6 متری‌، 8 متر و 16 متری و گاهی بر اساس جنس سازه پلتفورم مانند باسکول بتنی پیش ساخته‌، باسکول فلزی یا تمام فلز نیز نامگذاری می شود.

انواع باسکول و ترازو بعد از شناخت تفاوت ها و انواع تولید شده که در فوق اشاره شده است‌، مطرح می شود. به صورت خلاصه انواع ترازو و باسکول را نام می بریم و برای اطلاعات بیشتر می توانید روی آن کلیک و به صفحه مورد نظر هدایت شوید.

باسکول و ترازو ⇓

باسکول های جاده ای ⇓

  • باسکول وانتی و نیسانی 8تن
  • باسکول نیسان کش 10 تن
  • باسکول خاور کش 20 تنی
  • باسکول تک کش 30 تن
  • باسکول کامیون کش 40 تنی
  • باسکول تریلی کش 50 تن یا باسکول تریلی کش 60 تنی
  • باسکول دامپ تراک
2

  1. قیمتی که در سایت گذاشتین تا کی معتبر هست ؟
    توضیحات بسیار خوب هستن . با توجه به تفوت قیمت اولتراسونیک و‌مکانیکی شما کدوم رو پیشنهاد میدین ؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید