هاپر دیجیتال چرخ دار 700 کیلو جدید دامداری

هاپر دیجیتال چرخ دار 700 کیلو دامداری
هاپر دیجیتال چرخ دار 700 کیلو جدید دامداری چیست؟ هاپر دیجیتال چرخدار نوعی باسکول فرغونی است که برای توزین و حمل خوراک دام و طیور جیره بندی شده‌، بیشترین کاربرد را در صنعت دارد. هاپر دیجیتال جدید مناسب دامداری ها‌، دارای دریچه و کانال بازشونده قابل تنظیم از پهلو است که علاوه بر توزین و حمل خوراک دام‌، قابلیت ریزش آنرا در آخور تغذیه دام دارد. این موضوع برای سلامت و بهداشت دامها مهم است و حمل آسان باسکول هاپر دیجیتال بوسیله چرخ های گردان‌، ریزش آهسته خوراک دام جیره نویسی شده را در آخور میسر کرده است.
در ادامه به صورت مفصل در این باره به همراه متن‌، عکس و فیلم صحبت می کنیم.

باسکول هاپر دیجیتال چرخدار 700 کیلو جدید    هاپر دیجیتال چرخ دار 700 کیلو جدید

هاپر دیجیتال چرخ دار 700 کیلو جدید دامداری    هاپر دیجیتال چرخدار 700 کیلو جدید

باسکول هاپر دیجیتال چرخدار 700 کیلو جدید    باسکول هاپر دیجیتال چرخدار 700 کیلو جدید

کاتالوگ باسکول هاپر دیجیتال چرخدار 700 کیلو جدید    هاپر دیجیتال چرخدار 700 کیلو جدید دامداری

باسکول هاپر دیجیتال 4 چرخ 700 کیلو جدید

کاربرد هاپر دیجیتال چرخ دار جدید

هاپر دیجیتال چرخ دار به طور کل فرغون باسکولی هستند که در صنایع مختلف مانند گاوداری ها‌، دامپروری ها‌، مرغداری ها‌، دامداری ها‌، صنایع تهیه کنستانتره و خوراک دام‌، برخی صنایع غذایی و گاهی در صنعت ساختمانی و … به کار میرود.

هاپر دیجیتال جدید به دلیل نوع ساخت و طراحی جدیدش در دامدای ها مانند گاوداری ها و پرورش گوسفند و بز بسیار کاربرد دارد.
بدلیل درب بازشونده از پهلو هاپر دیجیتال جدید 4 چرخ که در عکس ها مشاهده می فرمایید‌، علاوه بر توزین و حمل خوراک دام جیره بندی شده مانند علوفه‌، کاه‌، یونجه‌، ذرت‌، سویا‌، پنبه دانه‌ و کنستانتره های مختلف‌، توانایی و قابلیت ریزش به آهستگی هنگام حرکت کنار ظرف تغذیه دام یعنی آخور را دارد.
درب باز شونده قابل تنظیم برای مقدار ریزش خوراک جیره بندی شده دارد.

فیلم کاربرد باسکول هاپر دیجیتال

در نتیجه باسکول هاپر دیجیتال چرخ دار جدید با طراحی فوق مخصوص دامداری ها می باشد. البته هر مکانی که نیاز به ریزش مواد در کنار مکانی داشته باشد نیز می تواند کارائی خود را داشته باشد.

باسکول هاپر دیجیتال 4 چرخ جدید در ظرفیت 700 کیلو تولید می شود. ظرفیت های دیگر براساس نیاز مشتری نیز ساخته می شود.

تفاوت هاپر دیجیتال جدید دامداری و هاپر دیجیتال

تفاوت این دو باسکول هاپر چرخدار دیجیتال که همگی دارای شکل ظاهری یکسان هستند و دارای 4 چرخ در عکسها به وضوح نشان داده شده است.

عکس هاپر دیجیتال چرخ دار 700 کیلو جدید دامداری

هاپر دیجیتال چرخ دار 700 کیلو جدید دامداری
عکس هاپر دیجیتال 4 چرخ 1000 کیلو مناسب دامداری و مرغداری

هاپر دیجیتال چرخ دار 1000 کیلو گرم چرخ دار

مشخصات فنی هاپر دیجیتال چرخ دار 700 کیلو گرم

مشخصات فنی هاپر دیجیتال چرخ دار 700 کیلو:

  • لودسل باسکول هاپر دیجیتال: لودسل قطعه الکترونیکی باسکول هاپر دیجیتال چرخدار است که حسگر وزن است و فشار وارد شده بر بدنه و کفه را به صورت سیگنالهای الکترونیکی به نمایشگر ارسال می کند و نمایشگر نتیجه را بصورت دیجیتال نشان میدهد.
  • نمایشگر هاپر دیجیتال: نمایشگر دیجیتالی هستند و وزن را نشان میدهند به ترتیب که نتیجه فشار وارد شده از کف هاپر و بدنه هاپر بر لودسل را به صورت اعداد با دیجیت مانند شماره های ساعت های امروزی نشان می دهد.
  • قاب یا جعبه نمایشگر هاپر دیجیتال: نمایشگر های دیجیتال نیز باید در برابر عوامل محیطی مانند باران و نور و غیره و همچنین ضربه های که به هنگام سقوط یا برخورد با موانع پیش می آید محافظت شوند. کار جعبه نمایشگر محافظت از خود نمایشگر یا نشاندهنده می باشد.
  • لگن یا محفظه یا کابین هاپر دیجیتال: محفظه هاپر برای ریختن بار به صورت فله ای یا یکجا پودری شکل یا گرانولی می باشد پس باید محکم و مقاوم باشد. کابین هاپر دیجیتال از ورق فولادی ضخیم ساخته می شود.
  • چرخ باسکول هاپر دیجیتال: هاپر دیجیتال 700 کیلو نیز دارای 4 چرخ است که به آن هاپر چرخدار دیجیتال نیز می گویند. چرخ ها کار حرکت و حمل با بار باسکول فرغونی را راحت تر می کنند.
  • دریچه قابل تنظیم تخلیه مواد: دریچه باز شونده و کانال آن برای ریزش مواد در کنار آخور گاوداری ها و دامپروری ها می باشد. این دریچه قابل تنظیم می باشد.
  • شاسی یا فونداسیون هاپر دیجیتال: برای ساخت هاپر چرخدار دیجیتال بایستی تمام موارد فوق روی بخشی بنام فونداسیون یا به اصطلاح شاسی باسکول قرار بگیرند و پیچ و رگلاژ شوند.
  • ساخت باسکول هاپر دیجیتال 700 کیلو: با قراردادن قطعات روی شاسی و نصب آنها بوسیله پیچ و سیم و … ساخت باسکول تمام می شود. بعد از آن هم که باسکول هاپر دیجیتال حتماً کالیبره شود که با وزنه کالیبراسیون 700 کیلو در مرکز و 4 گوشه آن کالیبره انجام می شود.

هم اینک باسکول هاپر چرخ دار 700 کیلو شما برای استفاده آماده است.

بیشتر بدانید:
باسکول فرغونی 700 کیلو گرم 4 چرخ درب اهرمی هم تولید می شود که بصورت درب کمپرسی است و با کشیدن اهرم‌، درب باز و خوراک دان یا دام به داخل چال ریخته میشود.

راه های تماس برای خرید هاپر دیجیتال 700 کیلو

قیمت باسکول هاپر دیجیتال 700 کیلویی

باسکول هاپر دیجیتال مورد استفاده در صنایع دامداری و مرغداری ها، انواع مختلفی با ظرفیت های متفاوت دارند. همانطور که در بالا تفاوت هاپر چرخ دار دیجیتال توضیح داده شد‌، هر باسکول هاپر فرغونی 4 چرخ با توجه به کاربرد‌، ظرفیت و برند سازنده، قیمت مخصوص خود را دارد. قیمت هاپر دیجیتال براساس ظرفیت اسمی و حجمی بر اساس نوع مواد توزین شونده، سازنده آن‌، کیفیت در استفاده از نوع لودسل و ضخامت مناسب ورق فولاد بدنه و … تعیین می شود.

موارد مختلفی روی قیمت هاپر چرخدار دیجیتال اثر گذار هستند. این فاکتورها گاهی بصورت مستقیم و در برخی موارد به طور غیر مستقیم روی قیمت خرید هاپر دیجیتال اثر می گذارند در ادامه به برخی از عوامل موثر در قیمت خرید و فروش هاپر دیجیتال اشاره می کنیم:

  1. مدل هاپر دیجیتال جدید یا قدیم
  2. ظرفیت اسمی و وزنی
  3. ظرفیت حجمی واقعی
  4. نوع بدنه فولادی و ضخامت ورق بکار رفته
  5. نوع و ظرفیت لودسل باسکول
  6. نوع نمایشگر دیجیتال

از فاکتورهای غیر مستقیم تاثیر گذار روی قیمت باسکول هاپر دیجیتال می توان موارد ذیل را نام برد:

  1. نوسان قیمت ارز
  2. نوسان قیمت آهن
  3. تغییرات در هزینه های سریار
  4. و موارد دیگر

با توجه به موارد فوق بخوبی اختلاف در قیمت انواع هاپر دیجیتال معلوم شد. مثلا قیمت باسکول هاپر دیجیتال 700 کیلویی جدید بدلیل حجم کمتر از باسکول هاپر دیجیتال 1000 کیلو و یا 1200 کیلو گرم کمتر است.

هر چه ظرفیت اسمی و یا حجمی دستگاه افزایش پیدا کند مسلم است که قیمت آن نیز بالاتر می رود.

قیمت هاپر دیجیتال 700 کیلویی 4 چرخ

قیمت هاپر دیجیتال 700 کیلویی بدلیل کمترین حجم در نوع خودش‌، کمترین قیمت را دارد

برای داشتن لیست قیمت روز انواع باسکول هاپر دیجیتال می توانید با مشاوران کسری باسکول تماس بگیرید.

مشاوره به شما هم در انتخاب محصول مناسب کمک می کند و هم از سردرگمی اطلاع از قیمت روز نجات می دهد.

با کسری باسکول تماس بگیرید تماس با عبدالرضا کسری

خرید باسکول هاپر دیجیتال 700 کیلو

برای خرید باسکول هاپر چرخ دار دیجیتال مورد نظرتان می توانید از صفر تا صد با کارشناس وب سایت در تماس باشید و باسکول فرغونی مناسب حوزه کاریتان را انتخاب نمایید و قیمت ها را نیز دریافت فرمایید و سپس خرید باسکول هاپر تان را به سرانجام برسانید.
ارسال بار به مقصد مشتری، خدمات پس از فروش و گارانتی های محصول هم بر عهده شرکت کسری باسکول می باشد. پس هیچ جای دغدغه و نگرانی برای مصرف کنندگان و مشتریان عزیزمان باقی نمی ماند.

خرید باسکول هاپر دیجیتال 700 کیلو با 4 چرخ جدید مناسب دامداری ها هم به همین راحتی از طریق وب سایت حاضر انجام پذیر است.

روش های خرید هاپر دیجیتال 700 کیلو:

  1.  تماس تلفنی با کارشناس وب سایت و گرفتن مشاوره و انتخاب محصول و در انتها خرید هاپر دیجیتال 700 کیلو انجام می شود.
  2. به صورت حضوری در کارخانه یا شرکت خرید باسکول هاپر انجام می شود. اما پروسه این مرحله هم با یک تلفن از سایت و دریافت مشاوره و گرفتن آدرس شروع و تمام می شود.
بیشتر بدانید:
به طور کل مشتری باید با آگاهی کامل از کیفیت و قیمت‌، گارانتی محصول و خدمات پس از فروش مراحل خرید خود را طی کند.
بیشتر بدانید:
در صورت خرید حضوری می توانید آدرس دقیق را از کاشناسان ایران باسکول دریافت نمایید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

ترازو نیز مانند باسکول برای توزین اجسام مایع‌، جامد و گار بکار می رود. فقط بدلیل توزین اجسام سبک از گرم تا 50 و 60 کیلوگرم با کلمه ترازو نامبرده می شوند. البته مرز خاصی هم از لحاظ ظرفیتی نمی توان قائل شد. گامی به باسکولت صنعتی 100 کیلوگرمی‌، ترازو 100 کیلویی گفته می شود.

باسکول جاده ای بدلیل حمل اجسام سنگین و بزرگ‌، با وسایل نقلیه مانند وانت‌، نیسان‌، خاور‌، کامیون تک‌، کامیون جفت‌، تریلی و دامپ تراک معادن، با کلمه جاده بکار برده می شودند.
باسکول های جاده ای بسته به وسیله نقلیه که روی کفی باسکول قرار می گیرند نامگذار شده اند. مانند باسکول وانت کش‌‌، باسکول نیسانی‌، باسکول خاورکش‌، باسکول کامیون کش‌‌، باسکول تریلی کش و باسکول دامپ تراکش غول آسا.

باسکول های جاده ای گاهی بر اساس وزنی که تحمل می کنند و ظرفیت بار مواد بعلاوه وزن وسیله حمل و نقل کالا نامگذاری می شوند. مانند باسکول 8تنی‌، باسکول 10تن‌، باسکول 20تنی‌، باسکول 30تن کامیون تک‌، باسکول 40 یا 50تن کامیون جفت و باسکول 60تن تریلی کش.
بهتر است بدانید باسکول دامپ تراک از 60 تن تا 100 یا 120 و حتی تا 200 تن سفارشی ساخته می شود.

باسکول جاده ای گاهی بر اساس ابعاد پلتفرم مانند 4 متری‌، 5 متری‌، 6 متری‌، 8 متر و 16 متری و گاهی بر اساس جنس سازه پلتفورم مانند باسکول بتنی پیش ساخته‌، باسکول فلزی یا تمام فلز نیز نامگذاری می شود.

انواع باسکول و ترازو بعد از شناخت تفاوت ها و انواع تولید شده که در فوق اشاره شده است‌، مطرح می شود. به صورت خلاصه انواع ترازو و باسکول را نام می بریم و برای اطلاعات بیشتر می توانید روی آن کلیک و به صفحه مورد نظر هدایت شوید.

باسکول و ترازو ⇓

باسکول های جاده ای ⇓

  • باسکول وانتی و نیسانی 8تن
  • باسکول نیسان کش 10 تن
  • باسکول خاور کش 20 تنی
  • باسکول تک کش 30 تن
  • باسکول کامیون کش 40 تنی
  • باسکول تریلی کش 50 تن یا باسکول تریلی کش 60 تنی
  • باسکول دامپ تراک

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
Call Now Buttonتماس بگیرید