باسکول فرغونی 600 کیلو 4 چرخ

باسکول فرغونی 600 کیلو 4 چرخ درب اهرمی کمپرسی دیجیتال یکی از پرکاربردترین دستگاه های توزین در جیره نویسی خوراک دام در صنعت مرغداری و گاوداری می باشد. وزن دقیق انواع مواد خوراکی مانند سویا و ذرت‌، در تهیه خوراک دام و طیور بسیار مهم است. در صنایع دیگر نیز به صورت گسترده استفاده می شود مانند پروژه های ساختمانی یا کارگاهها و همین طور در تجارت در انبارها و فروشگاههایی که باسکول های فرغونی مورد نیازشان باشد. برای تهیه آن می توانید با شماره 2389 320 0912 تماس بگیرید.

باسکول فرغونی 600 کیلو 4 چرخ

 

باسکول فرغونی 600 کیلو چهار چرخ

دستگاه توزین 600 کیلویی فرغونی 4 چرخ دیجیتال‌، وسیله‌ی اندازه‌گیری مواد و اشیاء با وزن کمتر از 600 کیلوگرم استفاده می‌شود. محل قرار گیری بار بجای صفحه مسطح‌، مخزن یا لگن یا واگنی است که بار ها بصورت فله ای و گسترده درون آن ریخته می شوند. این قابلیت داشتن مخزن فرغون‌، امکان توزین بارهایی مثل خوراک دام و مواد پودری و گرانولی بدونه کیسه‌، گونی یا نایلون را فراهم کرده است. به همین دلیل طرفداران زیادی در صنایع مختلف مانند دام و طیور‌، کارخانجات و پروژه های ساختمانی دارد.

بیشتر بدانید:
فرغون کمپرسی دیجیتال 600 کیلو چهار چرخ‌، فرغون باسکول دار 600 کیلویی نام دیگر این باسکول است. ظرفیت حجمی باسکول فرغونی 600 کیلو‌، 280 تا 300 کیلوگرم است.

 

بیشتر بدانید:
فرغون باسکول دار 600 کیلو سه چرخ تیوپ دار هم در کسری باسکول تولید شده است. با لمس لینک قرمز رنگ می توانید اطلاعات کاملتری از این محصول جدید بدست آورید.

عکس فرغون باسکولی 600 کیلو 3 چرخ

فرغون دیجیتال 3 چرخ 600 کیلو جدید

مشخصات باسکول فرغونی 600 کیلو کمپرسی دیجیتال

اجزای تشکیل دهنده باسکول فرغونی 600 کیلو به طور عمومی شامل دو قسمت اصلی است: بخش مکانیکی و بخش الکترونیکی

مشخصات بخش مکانیکی فرغون کمپرسی 600 کیلو‌گرمی:

  1. محفظه یا بدنه باسکول فرغونی‌: بدنه و لگن فرغون های دیجیتالی معمولاً از فلزات آهن و فولاد تولید می شوند. این مواد موجب می شود بدنه باسکول در مقابل ضربه های ناگهانی و غیره مقاوم باشند. همچنین بدنه باسکول با دقت و تراز شده، باید ساخته شود تا وزن را به خوبی نشان دهد. سطح بدنه از رنگ چکشی صنعتی پوشانده می شود که ضد خش است و به مرور زمان پوسته پوسته نمی شود.
  2. شاسی باسکول فرغونی: فرغون کمپرسی ها هم مانند انواع دیگر باسکول فرغونی نیازمند فونداسیون یا شاسی محکم و با دوام هستند. چون تمام اجزای نامبرده در نهایت روی این بخش نصب و سوار می شوند. این بخش نیز از جنس فولاد و آهن ساخته می شود و رنگ چکشی صنعتی روی آن را می پوشاند.
  3. چرخ باسکول فرغونی: باسکول فرغونی 00 کیلویی کمپرسی دیجیتال‌، دارای 4 چرخ می باشد که علاوه بر محکم بودن‌، حمل و جابجایی باسکول را آسانتر می کند.
  4. قاب نمایشگر باسکول فرغونی: کاور نمایشگر باسکول یا قاب محافظ نمایشگر باسکول برای حفاظت صفحه نمایش می باشد. وظیفه محافظت از نمایشگر در مقابل آسیب های محیطی و آب و هوایی را بعهده دارد. در بعضی از مدل ها دارای قفل نیز می باشد که کاربر براحتی می توند از امنیت و دست کاری نشدن نمایشگر مطمئن شود.
بیشتر بدانید:
قاب نمایشگر باسکول یا کابین نمایشگر باسکول از اجزای غیر الکترونیکی محسوب می شود.
بیشتر بدانید:
تمام این تجهیزات و قطعات‌، کمک به محکم بودن و مقاوم بودن باسکول 600 کیلوگرم 4 چرخ در مقابل ضربات ناگهانی و عوامل محیطی و آب و هوایی می کند.

چرخ باسکول فرغونی

مشخصات فنی بخش الکترونیکی باسکول 600 کیلویی چهار چرخ:

  1. لودسل باسکول Load Cell‌: سنسور وزن است که وظیفه تعیین مقدار فشاری که بر بدنه و کف مخزن وارد می شود، را دارد و سیگنالی به نمایشگر ارسال می کند که نمایشگر بصورت اعداد آنرا نشان می دهد که همان وزن بار داخل باسکول فرغون دار کمپرسی می باشد.
  2. نمایشگر باسکول Indicator: وزن بار داخل محفظه یا واگن باسکول فرغون دیجیتال را نمایشگر نشان می دهد.
  3. تولید باسکول فرغونی‌: با قرار دادن قطعات مختلف و نصب آن روی شاسی‌، تولید و ساخت فرغون دیجیتالی به اتمام می رسد. حال نوبت به کالیبره باسکول با وزنه های کالیبراسیون باسکول می رسد. بعد از این مرحله باسکول می تواند مصرف شود. خرید باسکول فرغونی 600 کیلو 4 چرخ

کاربرد باسکول فرغونی 600 کیلو درب اهرمی

باسکول فرغونی 600 کیلو در حوزه تجارت و صنعت مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای مثال، در صنعت مرغداری برای تهیه خوراک دام و طیور نقش بسیار اساسی و مهمی دارد. درب اهرمی باسکول کمک به خروج راهتر مواد به داخل چال می کند.

در فروشگاه‌ها، این نوع باسکول‌ها برای اندازه‌گیری وزن محصولاتی مانند میوه‌ها، سبزیجات، مواد غذایی و بسته‌بندی‌ها استفاده می‌شود. همچنین، در صنایع مختلف نیز می‌توان از این باسکول‌ها برای اندازه‌گیری وزن مواد مختلفی مانند مواد ساختمانی و قطعات صنعتی استفاده کرد.این نوع باسکول‌ها به‌طور گسترده در صنعت، تجارت و حوزه‌های دیگری که نیاز به اندازه‌گیری دقیق وزن دارند، استفاده می‌شوند.

استفاده از باسکول فرغونی 600 کیلو 4 چرخ در عملیات روزمره و تجاری بسیار مهم است. باسکول‌های فرغونی به کاربر امکان می‌دهند تا وزن دقیق اشیاء را اندازه‌گیری کنند و از آن برای محاسبه هزینه، بارگیری و توزیع استفاده کنند. همچنین، باسکول‌های فرغونی می‌توانند در فرآیندهای کنترل کیفیت وزن محصولات مصرف شوند.

کاتالوگ باسکول فرغونی 600 کیلو 4 چرخ

ویژگی باسکول های فرغونی 600 کیلو کمپرسی دیجیتال

باسکول فرغونی 600 کیلوگرمی معمولاً با دقت بالا عمل می‌کند و می‌تواند وزن‌های کوچک را به صورت دقیق اندازه‌گیری کند.

محکم بودن‌، ضد ضربه بودن و مقاومت در برابر سایش مواد شیمیایی و غیره از جمله ویژگی های باسکول فرغونی می باشد.

همانطور که گفتیم باسکول های فرغونی دارای محفظه هستند ریزش بار درون لگن صورت می گیرد. خروج محصول یا برداشتن آن اگر به شیوه کمپرسی و با کمک اهرم نباشد بسیار مشکل می شود. کمپرسی یعنی مانند ماشین های کمپرسی با کشیدن درب اهرمی خروج محصول و مواد به راحتی امکان پذیر می شود.

کف باسکول کمپرسی درب اهرمی همانطور که در اشکال مختلف می بینید، شیبدار است که این هم به ریزش راحت مواد بدون بلند کردن باسکول فرغونی 600 کیلوگرمی کمک می کند.

در نهایت، باسکول فرغونی 600 کیلو با دقت و قابلیت‌های متنوع خود می‌تواند به تسهیل و بهبود فرآیندهای تجاری و صنعتی کمک کند.

با کسری باسکول تماس بگیریدتماس با عبدالرضا کسری

قیمت باسکول فرغونی 600 کیلو 4 چرخ درب اهرمی

بعد از شناخت کامل از انواع باسکول های فرغونی‌ 1 چرخ تا 4 چرخ، هر سازمان یا حوزه کاری یا مرغداری و گاوداری ها‌، به مرحله انتخاب می رسند. اگر فرغون کمپرسی درب اهرمی را انتخاب نمایید، قیمت انواع فرغون باسکولی مطرح می شود. مشاوران کسری باسکول قیمت باسکول فرغونی 600 کیلو را تلفنی یا حضوری خدمتتان اعلام می فرمایند.

قیمت انواع باسکول فرغونی هم بر اساس تغییرات ارزی و اقتصادی دستخوش تغییراتی می شود که باید روزانه قیمت باسکول چک و اعلام شود. در این مسیر کسری باسکول در کنار شماست و قیمت خرید فروش باسکول به سرعت در اختیارتان قرار می گیرد.

کاتالوگ باسکول فرغونی 600 کیلو 4 چرخ

خرید باسکول فرغونی 600 کیلو 4 چرخ دیجیتال

بعد از انتخاب و دانستن قیمت انواع فرغون باسکول‌ دار، نوبت خرید آن می رسد. با فرض انتخاب فرغون کمپرسی درب اهرمی 600‌‌، مراحل خرید بایستی طی شود. برای خرید باسکول فرغونی 600 کیلو دیجیتال می توانید با ما در تماس باشید.

کسری باسکول در تمام مراحل از انتخاب تا خرید و ارسال باسکول تا عرضه خدمات پس از فروش آنلاین و بی وقفه با شما همراه است و شما می توانید از مشاوره رایگان شرکت سنچش دقیق کسری بهره مند شوید تا خرید عالی و دلچسب با بالاترین و بهترین کیفیت و قیمت خرید عالی را تجربه بفرمایید.

راه های تماس برای خرید باسکول فرغونی 600 کیلو

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

ترازو نیز مانند باسکول برای توزین اجسام مایع‌، جامد و گار بکار می رود. فقط بدلیل توزین اجسام سبک از گرم تا 50 و 60 کیلوگرم با کلمه ترازو نامبرده می شوند. البته مرز خاصی هم از لحاظ ظرفیتی نمی توان قائل شد. گامی به باسکولت صنعتی 100 کیلوگرمی‌، ترازو 100 کیلویی گفته می شود.

باسکول جاده ای بدلیل حمل اجسام سنگین و بزرگ‌، با وسایل نقلیه مانند وانت‌، نیسان‌، خاور‌، کامیون تک‌، کامیون جفت‌، تریلی و دامپ تراک معادن، با کلمه جاده بکار برده می شودند.
باسکول های جاده ای بسته به وسیله نقلیه که روی کفی باسکول قرار می گیرند نامگذار شده اند. مانند باسکول وانت کش‌‌، باسکول نیسانی‌، باسکول خاورکش‌، باسکول کامیون کش‌‌، باسکول تریلی کش و باسکول دامپ تراکش غول آسا.

باسکول های جاده ای گاهی بر اساس وزنی که تحمل می کنند و ظرفیت بار مواد بعلاوه وزن وسیله حمل و نقل کالا نامگذاری می شوند. مانند باسکول 8تنی‌، باسکول 10تن‌، باسکول 20تنی‌، باسکول 30تن کامیون تک‌، باسکول 40 یا 50تن کامیون جفت و باسکول 60تن تریلی کش.
بهتر است بدانید باسکول دامپ تراک از 60 تن تا 100 یا 120 و حتی تا 200 تن سفارشی ساخته می شود.

باسکول جاده ای گاهی بر اساس ابعاد پلتفرم مانند 4 متری‌، 5 متری‌، 6 متری‌، 8 متر و 16 متری و گاهی بر اساس جنس سازه پلتفورم مانند باسکول بتنی پیش ساخته‌، باسکول فلزی یا تمام فلز نیز نامگذاری می شود.

انواع باسکول و ترازو بعد از شناخت تفاوت ها و انواع تولید شده که در فوق اشاره شده است‌، مطرح می شود. به صورت خلاصه انواع ترازو و باسکول را نام می بریم و برای اطلاعات بیشتر می توانید روی آن کلیک و به صفحه مورد نظر هدایت شوید.

باسکول و ترازو ⇓

باسکول های جاده ای ⇓

  • باسکول وانتی و نیسانی 8تن
  • باسکول نیسان کش 10 تن
  • باسکول خاور کش 20 تنی
  • باسکول تک کش 30 تن
  • باسکول کامیون کش 40 تنی
  • باسکول تریلی کش 50 تن یا باسکول تریلی کش 60 تنی
  • باسکول دامپ تراک

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
Call Now Buttonتماس بگیرید