باسکول قد و وزن مخصوص وزن کشی انسان

باسکول قد و وزن مخصوص وزن کشی انسانباسکول قد و وزن دیجیتال یک دستگاه اندازه‌گیری است که مخصوص وزن کشی انسان و اندازه گیری قد افراد است. این دستگاه معمولاً در بیمارستان‌ها، مراکز تناسب اندام، آزمایشگاه‌ها یافت می‌شود و در حالت عمومی شامل دو بخش قد و وزن است. برای خرید باسکول قد و وزن و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 09122241933 تماس بگیرید. با ما همراه باشید.

راه تماس شماره ثابت عبدالرضا کسری    تماس با عبدالرضا کسری

طرز کار قدسنج ترازو وزن و قد

بخش ترازو قد‌، قد را به دو صورت اندازه گیری می کند:

  1. باسکول معمولاً شامل خط کش درجه بندی پزشکی است که روی زمین یا کنار باسکول قرار دارد و یک سنجش‌گر قد به شکل یک شاخه به بالای ستون وصل شده است. شخص مورد اندازه‌گیری با ایستادن روی صفحه، قد خود را می‌تواند به دقت اندازه بگیرد.
  2. بالای سر باسکول یک بخش هست که قطعه سنجش گر قد داخل آن قرار دارد و بصورت تاباندن اشعه اولتراسونیک که برای شخص بی ضرر است کار می کند. شخص کافی روی کفه ترازو قد و وزن بایستد و خودبخود قد اندازه گیری می شود و عدد آن روی نمایشگر دیده می شود.

بخش وزن باسکول معمولاً شامل یک صفحه فلزی پوشیده از تسمه تردمیل است که شخص مورد اندازه‌گیری روی آن قرار می‌گیرد. زیز صفحه فلزی به یک سنسور وزن کشی به نام لودسل وصل است که وزن شخص را اندازه‌گیری می‌کند و نمایشگری برای نمایش وزن به کاربر دارد.

بیشتر بدانید:
باسکول قد و وزن دیجیتال با نام های: باسکول باشگاهی‌، ترازو قد و وزن داروخانه ای‌‌، ترازو قد و وزن باشگاهی‌، ترازو نفرکش‌، باسکول نفر کش و باسکول وزن کشی نیز نامیده می شود.

راه های تماس برای خرید ترازوی قد و وزن

ویژگی های باسکول قد و وزن دیجیتال

باسکول قد و وزن علاوه بر قد و وزن، معمولاً می‌تواند اطلاعات دیگری نیز ارائه دهد. برخی از این دستگاه‌ها می‌توانند شاخص توده بدنی (BMI) را محاسبه کنند که نسبت وزن به قد را نشان می‌دهد. همچنین، برخی از باسکول‌ها قابلیت ارائه رژیم کالری شمار را دارند و همچین ریموت کنترل برای مدیریت روشن کردن ترازو قد و وزن دارند.

راه تماس با عبدالرضا کسری برای خرید باسکول فرغونی 700 کیلو

کاربرد باسکول قد و وزن مخصوص وزن کشی انسان

باسکول قد و وزن باشگاهی و غیر باشگاهی در حوزه‌های پزشکی و تناسب اندام بسیار استفاده می‌شود. در بیمارستان‌ها، این دستگاه برای اندازه‌گیری قد و وزن بیماران استفاده می‌شود تا بهترین مراقبت و درمان برای آنها فراهم شود. همچنین، در مراکز تناسب اندام و ورزشی، باسکول قد و وزن به عنوان یک ابزار مهم برای اندازه‌گیری و پیگیری تغییرات در وزن  استفاده می‌شود.

اندازه‌گیری قد و وزن باسکول قد و وزن می‌تواند در تشخیص و پیگیری برخی از مشکلات سلامتی مفید باشد. به عنوان مثال، تغییرات ناگهانی در وزن ممکن است نشانگر مشکلات مرتبط با سیستم گوارشی، متابولیسم یا عملکرد کلی بدن باشد. همچنین، اندازه‌گیری قد می‌تواند در تشخیص رشد نامناسب در کودکان و نوجوانان مفید باشد.

بنابراین، باسکول قد و وزن به عنوان یک دستگاه مهم و کاربردی در حوزه سلامت و تناسب اندام، می‌تواند در مختلف زمینه‌ها مورد استفاده قرار گیرد و اطلاعات مفیدی را در اختیار کاربران قرار دهد.

انواع باسکول قد و وزن

انواع باسکول قد و وزن مخصوص وزن کشی انسان

در ارتباط با انواع ترازوی قد و وزن باشگاهی یا داروخانه ای مطالب متعددی در سایت کسری باسکول هست. با لمس لینک و جستجو در سایت می توانید اطلاعات جامع و کاملتری در ارتباط با این دستگاه دیجیتال بدست آورید.

انواع باسکول قد و وزن را می توانید در مقاله مربوطه با لمس لینک مطالعه بفرمایید.

راههای تماس با مهندس کسری

قیمت و خرید باسکول قد و وزن مخصوص وزن کشی انسان

خرید و قیمت باسکول قد و وزن باشگاهی را توسط مشاور کسری باسکول براحتی می توانید انجام دهید. با ما در تماس باشید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

ترازو نیز مانند باسکول برای توزین اجسام مایع‌، جامد و گار بکار می رود. فقط بدلیل توزین اجسام سبک از گرم تا 50 و 60 کیلوگرم با کلمه ترازو نامبرده می شوند. البته مرز خاصی هم از لحاظ ظرفیتی نمی توان قائل شد. گامی به باسکولت صنعتی 100 کیلوگرمی‌، ترازو 100 کیلویی گفته می شود.

باسکول جاده ای بدلیل حمل اجسام سنگین و بزرگ‌، با وسایل نقلیه مانند وانت‌، نیسان‌، خاور‌، کامیون تک‌، کامیون جفت‌، تریلی و دامپ تراک معادن، با کلمه جاده بکار برده می شودند.
باسکول های جاده ای بسته به وسیله نقلیه که روی کفی باسکول قرار می گیرند نامگذار شده اند. مانند باسکول وانت کش‌‌، باسکول نیسانی‌، باسکول خاورکش‌، باسکول کامیون کش‌‌، باسکول تریلی کش و باسکول دامپ تراکش غول آسا.

باسکول های جاده ای گاهی بر اساس وزنی که تحمل می کنند و ظرفیت بار مواد بعلاوه وزن وسیله حمل و نقل کالا نامگذاری می شوند. مانند باسکول 8تنی‌، باسکول 10تن‌، باسکول 20تنی‌، باسکول 30تن کامیون تک‌، باسکول 40 یا 50تن کامیون جفت و باسکول 60تن تریلی کش.
بهتر است بدانید باسکول دامپ تراک از 60 تن تا 100 یا 120 و حتی تا 200 تن سفارشی ساخته می شود.

باسکول جاده ای گاهی بر اساس ابعاد پلتفرم مانند 4 متری‌، 5 متری‌، 6 متری‌، 8 متر و 16 متری و گاهی بر اساس جنس سازه پلتفورم مانند باسکول بتنی پیش ساخته‌، باسکول فلزی یا تمام فلز نیز نامگذاری می شود.

انواع باسکول و ترازو بعد از شناخت تفاوت ها و انواع تولید شده که در فوق اشاره شده است‌، مطرح می شود. به صورت خلاصه انواع ترازو و باسکول را نام می بریم و برای اطلاعات بیشتر می توانید روی آن کلیک و به صفحه مورد نظر هدایت شوید.

باسکول و ترازو ⇓

باسکول های جاده ای ⇓

  • باسکول وانتی و نیسانی 8تن
  • باسکول نیسان کش 10 تن
  • باسکول خاور کش 20 تنی
  • باسکول تک کش 30 تن
  • باسکول کامیون کش 40 تنی
  • باسکول تریلی کش 50 تن یا باسکول تریلی کش 60 تنی
  • باسکول دامپ تراک

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
Call Now Buttonتماس بگیرید