خرید باسکول فرغونی از نمایندگی فروش

 خرید باسکول فرغونی از نمایندگی فروش با قیمت مناسب در کسری باسکول امکان پذیر است. باسکول فرقونی یکی از وسیله های پرکاربرد در مکان هایی مانند مرغداری ها جهت توزین خوراک دام می باشد. سیستم توزین پرنده یا ترازو توزین پرنده نیز در مرغداری ها مصرف بالایی دارد. جهت خرید انواع باسکول فرغونی با شماره ۰۹۱۲۳۲۰۲۳۸۹ تماس بگیرید.

خرید باسکول فرغونی از نمایندگی فروش

در ادامه به شرح آنها انواع فرغون دیجیتال و کاربرد آنها می پردازیم.

کاربرد باسکول فرغونی دیجیتال

فرغون باسکولی، در کارهای عمرانی و نیز در وزن کردن مواد در مصارف گوناگون نیز استفاده می شود. بیشترین کاربرد باسکول های فرغونی در صنعت دامداری و مرغداری می باشد. توزین خوراک دام با دقت بالا از وظایف مهم این دستگاه ها است. چرا که در سلامتی و رشد دامها و طیور نقش زیادی دارند.

باسکول های دامکش‌‌، فرغونی و توزین پرنده پرکاربردترین باسکولهای صنعت دام و طیور می باشند.

خرید باسکول فرغونی از نمایندگی فروش

باسکول فرغونی دیجیتال درب اهرمی

باسکولهای فرغون دار‌‌، چرخدار درب اهرمی از ظرفیت 500 کیلو‌ تا 700 کیلوگرمی شروع می شود.

باسکول فرغونی توانایی تحمل وزن های مرتبط با ظرفیت خودشان را داشته و از استقامت و پایداری بسیاری برخوردار می باشد که موجب طرفداران بسیار آن شده است.

عکس باسکول فرغون دیجیتال درب اهرمی 3 چرخ و 4 چرخ 600 کیلوگرم⇓

خرید باسکول فرغونی از نمایندگی فروش    خرید باسکول فرغونی از نمایندگی فروش

مزایای خرید باسکول فرغونی بصورت اینترنتی

خرید اینترنتی در سال های اخیر در کشور ما بسیار گسترش یافته است. مردم با مشاهده مزایای این نوع خرید روز به روز تمایل بیشتری به آن پیدا می کنند.
فرض کنید اگر شما می‌خواستید یک باسکول فرغونی را در بازار تهیه کنید، مجبور بودید ساعت ها در بازار قدم زده و از فروشندگان قیمت پرسیده و کیفیت را جویا شوید.
اگر می خواستید از شهر دیگر و کارخانه‌ای که در محل زندگی شما نیست نیز اقدام به خرید نمایید مجبور بودید به آن شهر بروید و این کار نیز مشکلات خاص خود و هزینه های بسیاری را در بر داشت.

مزایای خرید اینترنتی باسکول

اما در خرید اینترنتی به راحتی پشت سیستم نشسته و انواع و اقسام مختلف باسکول های فرغونی را با یکدیگر مقایسه می کنید.

حتی اگر تولیدکننده در شهر دیگری باشد، مشاهده کیفیت و تصویر و نیز ویژگی های باسکول ممکن است و دیگر نیاز به مسافرت و هزینه کردن فراوان نیست.

در خرید اینترنتی شما ظرفیت، ویژگی ها، ابعاد، تعداد چرخ و ارتفاع باسکولهای فرغونی‌، ظرفیت های وزنی و حجمی را در قسمت ویژگی ها به راحتی مشاهده می کنید و محصول مورد نظر خود را انتخاب می فرمایید و با پرداخت وجه مشخص، آن را خریداری می کنید.
فروشنده نیز بعد از تکمیل خرید شما، به راحتی آن را از طریق باربری ها یا سیستم های پستی برای شما ارسال می کند.

بیشتر بدانید:
باسکول فرغونی کسری یکی از برندهای بسیار معروف در سطح جهانی بوده است و بسیار با بادوام است.

دو نمونه باسکول فرغونی 700 کیلو هاپر دیجیتال و درب اهرمی⇓

خرید باسکول فرغونی از نمایندگی فروش    خرید باسکول فرغونی از نمایندگی فروش

تنها عیب خرید اینترنتی این هست که شما از نزدیک نمی توانید محصول خریداری شده را مشاهده نمایید و تا وقتی که این محصول به دست شما برسد از کیفیت آن باخبر نیستید. البته اگر خرید شما از شرکت های معتبر باشد این مشکل نیز حل می‌شود. زیرا شرکت های معتبر تضمین کننده کیفیت محصول خود هستند و بسیاری از آنها حتی در صورت رضایت نداشتن مشتری به راحتی آن را باز پس می گیرند. قیمت باسکول فرغونی در بعضی از فروشگاه های اینترنتی بسیار مناسب تر از قیمت بازار می‌باشد و در نتیجه خریدار می تواند با هزینه کم خریدی عالی داشته باشد.

خرید باسکول فرغونی از نمایندگی فروش

آنچه باید راجع به خرید باسکول فرغونی بدانیم

برای خرید هر وسیله ای باید به مشخصات و ویژگی های آن توجه داشته باشیم. باسکول فرغونی نیز از این امر مستثنی نیست. اگر تصمیم به خرید باسکول فرغونی گرفته اید ابتدا باید برای خود مشخص کنید که چه کاری با آن می خواهید انجام دهید. آیا دستگاه توزین فرغونی دیجیتالی برای کار شما مناسب است و یا باسکول های ساده؟ ظرفیت باسکول ها نیز یکی از نکات مهم است که باید در هنگام خرید به آن توجه شود؛ زیرا این محصولات در ظرفیت های مختلف تولید می شوند. به طوری که ظرفیت این وسیله از ۲۵۰ کیلوگرم تا ۱۲۰۰ کیلوگرم متفاوت می باشد.خریدار با توجه به کاربرد باسکول باید ظرفیت مورد نظر خود را انتخاب کند.

یکی دیگر از مسائلی که در هنگام خرید مهم به نظر می رسد تعداد چرخ های باسکول هست؛ زیرا باسکول های دیجیتال فرغونی در دو نوع تک چرخ و چهار چرخ تولید می شوند که هر کدام قابلیت خاص خود را دارند. دقت اندازه گیری، از عوامل مهم دیگر در انتخاب باسکول است که حتماً باید به آن توجه کرد. زیرا عمده کاربرد باسکول توزین موادی است که در آن حمل می‌شود و اگر دقت اندازه گیری پایین باشد کاربرد مناسبی نخواهد داشت‌. باسکول دیجیتال فرغونی از لحاظ دقت توزین از انواع ساده آن دقیق تر هستند.

از نکات مهم دیگر در هنگام خرید، استحکام بدنه این وسیله می باشد با توجه به اینکه سیستم توزین های فوق‌، در محیط های کاری استفاده می‌شود باید در مقابل ضربه ها مقاوم بود و آسیب پذیر نباشد و استحکام آن قابل قبول باشد تا با کوچکترین ضربه صدمه نبیند.

عکس باسکول 1000 کیلو فرغون دیجیتال هاپر⇓

خرید باسکول فرغونی از نمایندگی فروش

وضعیت خرید باسکول فرغونی در ایران

در حال حاضر کارخانجات مختلفی در ایران به تولید باسکول فرغونی مشغول هستند و این وسیله در طرح ها و کیفیت های مختلف توسط تولیدکنندگان داخلی وارد بازار می شود. با توجه به اینکه صنعت دامداری و طیور یکی از صنایع مهم در کشور و جهان می باشد، وسایلی که مربوط به این صنایع هستند بازار کار مناسبی دارند. عمده مصرف سیستم توزین‌، در دامداری ها و مرغداری ها هست، بنابراین اگر تولیدکننده‌ای بتواند باسکول هایی با کیفیت مناسب تولید کند و از طرف دیگر قیمت معقولی به مشتری ارائه دهد می تواند بازار مناسبی را برای خود به وجود بیاورد.

در واقع می توانیم بگوییم به علت گسترده بودن صنایع دامداری در ایران، بازار کار برای تولیدکنندگان باسکول های فرغونی بسیار مناسب می باشد. از طرف دیگر باسکول هایی که از کشورهای خارجی وارد کشور می‌شوند، به علت این که در گمرک هزینه های خاصی برای واردات آنها دریافت می شودُ قیمت بالاتری دارند. در حالی که محصولات داخلی علاوه بر اینکه قابلیت رقابت با باسکول های خارجی را دارند قیمت نهایی کمتری نیز دارند. به همین خاطر مصرف کنندگان ایرانی می‌توانند با شناسایی بهترین تولید کنندگان باسکول فرغونی‌، به آنها مراجعه نمایند و با گرفتن توضیحات مفید دستگاه توزین‌ُ مورد نیاز خود را تهیه فرمایند.

نکته مهم در خرید وسایل داخلی و ایرانی این هست که شما می توانید خدمات پس از فروش مناسب تری از تولید کننده دریافت نمایید.
خرید باسکول فرغونی از نمایندگی فروش آن برای همه مردم امکان پذیر می باشد.
فروشندگان بسیاری، انواع و اقسام این باسکول ها را در بازار به مشتریان عرضه می کنند. اما مهم این هست که محصول را از نمایندگی های فروش معتبر تهیه نمایید تا از ضمانت و کیفیت مناسبی برخوردار شوید.

عکس باسکول فرغون دیجیتال 600 کیلو 3 چرخ درب اهرمی⇓

خرید باسکول فرغونی از نمایندگی فروش

خرید باسکول فرغونی دیجیتالی از تولید کننده

خرید باسکول فرغونی دیجیتال از فروشگاه های مختلفی که لوازم مرتبط را به فروش می رسانند امکان پذیر است. اما مطمئناً کسانی که این وسیله پرکاربرد را به صورت مستقیم از تولید کننده خریداری می کنند از لحاظ اقتصادی خریدی با صرفه تر خواهند داشت.

برای تهیه باسکول فرغونی دیجیتال از تولیدکننده، ابتدا باید کارخانجات معتبر آن را شناسایی کرد و کیفیت محصولات آنها را سنجیده و مقایسه نمود و در انتها اقدام به خرید نمود.

خرید باسکول فرغونی از نمایندگی فروش

شرکت کسری باسکول مفتخر است اعلام کند باسکول های فرغونی با کیفیت و تنوع مختلف را به بازار عرضه می‌کند. مشتریان عزیز با مقایسه کیفیت و قیمت محصولات این شرکت می‌توانند با اطمینان خاطر اقدام به خرید نمایند. مشاوران ما در ساعتهای مختلف روز پاسخگوی هر گونه سوال شما در زمینه خرید باسکول فرغونی دیجیتال خواهند بود با ما در تماس باشید.

خرید باسکول فرغونی از نمایندگی فروش

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 6

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

ترازو نیز مانند باسکول برای توزین اجسام مایع‌، جامد و گار بکار می رود. فقط بدلیل توزین اجسام سبک از گرم تا 50 و 60 کیلوگرم با کلمه ترازو نامبرده می شوند. البته مرز خاصی هم از لحاظ ظرفیتی نمی توان قائل شد. گامی به باسکولت صنعتی 100 کیلوگرمی‌، ترازو 100 کیلویی گفته می شود.

باسکول جاده ای بدلیل حمل اجسام سنگین و بزرگ‌، با وسایل نقلیه مانند وانت‌، نیسان‌، خاور‌، کامیون تک‌، کامیون جفت‌، تریلی و دامپ تراک معادن، با کلمه جاده بکار برده می شودند.
باسکول های جاده ای بسته به وسیله نقلیه که روی کفی باسکول قرار می گیرند نامگذار شده اند. مانند باسکول وانت کش‌‌، باسکول نیسانی‌، باسکول خاورکش‌، باسکول کامیون کش‌‌، باسکول تریلی کش و باسکول دامپ تراکش غول آسا.

باسکول های جاده ای گاهی بر اساس وزنی که تحمل می کنند و ظرفیت بار مواد بعلاوه وزن وسیله حمل و نقل کالا نامگذاری می شوند. مانند باسکول 8تنی‌، باسکول 10تن‌، باسکول 20تنی‌، باسکول 30تن کامیون تک‌، باسکول 40 یا 50تن کامیون جفت و باسکول 60تن تریلی کش.
بهتر است بدانید باسکول دامپ تراک از 60 تن تا 100 یا 120 و حتی تا 200 تن سفارشی ساخته می شود.

باسکول جاده ای گاهی بر اساس ابعاد پلتفرم مانند 4 متری‌، 5 متری‌، 6 متری‌، 8 متر و 16 متری و گاهی بر اساس جنس سازه پلتفورم مانند باسکول بتنی پیش ساخته‌، باسکول فلزی یا تمام فلز نیز نامگذاری می شود.

انواع باسکول و ترازو بعد از شناخت تفاوت ها و انواع تولید شده که در فوق اشاره شده است‌، مطرح می شود. به صورت خلاصه انواع ترازو و باسکول را نام می بریم و برای اطلاعات بیشتر می توانید روی آن کلیک و به صفحه مورد نظر هدایت شوید.

باسکول و ترازو ⇓

باسکول های جاده ای ⇓

  • باسکول وانتی و نیسانی 8تن
  • باسکول نیسان کش 10 تن
  • باسکول خاور کش 20 تنی
  • باسکول تک کش 30 تن
  • باسکول کامیون کش 40 تنی
  • باسکول تریلی کش 50 تن یا باسکول تریلی کش 60 تنی
  • باسکول دامپ تراک
7

  1. سلام لطفا با ما تماس بگیرید و ضمنا مطالب مرتبط با باسکول فرغونی را مطالعه بفرمایید.
    مشاور فروش: مهندس عبدالرضا کسری 2389 320 912 98+

    با تشکر
    تجهیز دقیق کسری

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
Call Now Buttonتماس بگیرید